Wat heb je toch een heerlijk meid Joma. Hier alles goed. Marijn is alweer 1. Wat gaat de tijd toch hard. Hij kan staat en weet ook eindelijk hoe hij weer moet gaan zitten. Hij begint nu met stappen langs de bank en achter zijn loopwagen. Hoe gaat het met de rest?
hier ook alles goed. Mijn dametje loopt af en toe al stukjes aan de handen en zegt sinds kort de hele dag door papa, mama, auto, op... zo leuk! Maandag hier weer echo... dan zit het eerste trimester er ook alweer op... wat gaat de tijd toch snel
Hier ook alles prima Mirre heeft dr eerste woordje 'in the pocket': bal ('ba' ) ... ook appels en de maan in boekjes = ba. Papa? = ba of baba of bababa. Mama? = heel lief lachen Ze kruipt de hele kamer door, staat waar en wanneer ze kan, probeert ook te lopen en als ze de kans krijgt grijpt ze je handen en dan kom je er niet onderuit: rugbreuk wegens lopen met Mirre aan de hand(en) Slapen gaat de laatste dagen weer wat minder. Maar niet gek als je overdag zo veel te beleven heeft. Eergisternacht lag ze bij me te drinken (krijgt nog BV) en voordat ze in slaap viel, keek ze me slaperig aan en zei: 'ba' ... Druk in de weer dus (foto's in album )
de echo gisteren was super! Vond het wel even spannend of er wel iets te zien zou zijn..... maar meteen toen ze het ding op mijn buik zette zagen we een druk bewegende minimensje..... Wauw! Ben voor de derde keer verliefd hihihi. Aangezien ons ukje eerst heel actief was en later in de chillstand ging was het voor de VK wat lastig om de nekplooi te kunnen meten.... We konden daardoor meer dan een half uur naar ons kleine mensje kijken..... genieten! Alles lijkt er op en er aan te zitten: armpjes, beentjes, handjes, voetjes. We konden zelfs de vingertjes tellen. Uk zwaaide nog even en ging duimzuigen en in zijn of haar oogjes wrijven. Verder liet de Vk zien dat er al maagvulling was en blaasvulling en middenrif gezien en de aorta...... Zo super allemaal! Zal de fotootjes even in mijn album zetten
Wat super zeg dat alles goed was, altijd weer super mooi om te zien he > ik ben benieuwd naar je echo foto's
@Brigitte: fijn dat de echo goed was. Blijft leuk die minimensjes kijken. @Derona; meid je schiet al lekker op. Gaat het allemaal goed met je? Hier nog steeds alles goed. Marijn heeft voor het eerst los gestaan vandaag. Hij schrok zo van mijn knapperd! dat hij viel. Ook loopt hij steeds vaker achter de loopauto. Ik vind het wel allemaal erg snel gaan mis het baby zijn wel erg hoor.
hey meiden. hoe gaat die hier? hier gaat alles goed. brandon is trost op zijn kleine zusje. damanja draait al op haar buik met slaapzak aan maar ze kan nog niet terug draaien. met mij gaat het steeds beter. de bloedpropjes zijn aardig op gelosd. alleen nog iets last van de onsteking in me bovenbeen en zwaar verkouden
@Brigitte: wat een mooi ukje toch zeg. @Derona: he meis, hoe gaat het? Het begint al aardig op te schieten voor je. @Nynke: wat goed van Maryn zeg. Het gaat idd erg snel allemaal @Daantje: fijn dat alles goed gaat meid. Knap van Damanja dat ze zich draait. @Linda: hoe gaat het met jou? Hier alles goed. Ivy is een week flink van slag geweest. Veel huilen, weinig slapen, bar vermoeiend allemaal. Denk dat het een sprongetje geweest is. Vandaag was ze voor het eerst weer aardig in haar normale doen dus was heerlijk.Ze groeit prima. Tis een lange slanke dame. Vind de hele ontwikkeling wel heel snel gaan nu. Lijkt wel of ze elke dag wat bij leert. Echt leuk om te zien. Ik zal een paar foto's in mn album zetten.
Mooie meid Sann! Met mij is alles goed. Vind het ook erg snel gaan allemaal... Stef ging van tijgeren een paar dagen later al kruipen en weer een paar dagen later zelfs al staan! Hij wil nu niets liever dan lopen (moet ik hem nog wel vasthouden) en trekt zich echt overal aan omhoog. Stef is trouwens ook 2 weken flink uit zn doen geweest. Sinds eergisteren weer een beetje zichzelf. Denk ook een sprongetje. Of misschien de tijd van het jaar, want ik hoor het van zoveel kinderen!
Quinn krijgt vrijwel een koemelkvrij dieet. Op brood na dan, maar dat kan je trouwens gewoon bij de ah kopen. Ik heb van het voedings centrum een heel boekwerk met producten die koemelk vrij zijn Dus mocht je wat willen weten geef maar een gil
Hier gaat alles redelijk met ons manneke. gister weer eens bij de ha geweest, had weer last van zn reflux, medicatie is weer verhoogd en nu lekker weer eens door geslapen Verder groeit hij als kool, en kan sinds ander halve week kruipen. Als ik het zo lees is hij een lekkere laat bloeier, maakt mij niet uit, hij doet het goed en is weer vrolijk dus wij genieten!
o wat vervelend ikke dat hij nog steeds refluxklachten heeft...... Maar wel fijn dat door het verhogen van de medicatie hij weer goed gaat.... Een vrolijk en blij kind is toch altijd fijner
@ Nynke, jeetje Marijn ook al weer 1 jaar oud... kan me voorstellen dat je het baby mist...! @ Brigitte, ook hier... het blijft een plaatje hoor! @ ikke, wat vervelend die refluxklachten. Fijn dat het nu beter gaat met het verhogen van de medicatie! Hier gaat het goed met ons kereltje. Hij is erg onrustig geweest, maar een osteopaat heeft iets rust in zn lijfje gegeven, nu nog wel wat last van zn spugen, maar ook dat lijkt nu de goede kant op te gaan.