Hoi meiden hier ook al een tijdje niet geweest hier alles goed Gwen gaat hard en is een tevreden lief meissie!ze kruipt echt als een speer en loopt rond de tafel gaat overal staan en zo schattig is als je staat en ze komt tegen je benen staan! hoe is het met de moeders en de zwangere? ff spammen!
Hier gaat alles goed. Marijn is druk met ontwikkelen en is dol op zijn mama. Fijn dat het met alle pinkmama's en baby's goed gaat. Hoe gaat het met de bijna pink mama's? Ik hoop zo dat het bij LaFemme ook mag gaan lukken, heb echt met haar te doen.
@Joma,echt een mooie meid is Gwen zeg @Nynke fijn dat bij jullie ook alles goed gaat , en ik hoop voor Lafemme dat ze snel zwanger mag zijn
Hier gaat ook alles goed,ik vind de zwangerschap echt als een speer voorbij gaan,maar dat vind ik helemaal niet erg
@derona: o ja meid je schiet echt al op..... nog maar ongeveer 10 weekjes... Maar ik moet zeggen ik vind het hier ook snel gaan hoor (inmiddels ook alweer 15 weken onderweg)
oo joma wat een mooie meid zeg! Derona het schiet op! Hier alles oke! Jesse gaat snel, loopt achter zijn loopkar en langs de tafel erg leuk allemaal!
@Brigitte jaa ik zag het staan 15 weekjes gaat idd snel zeg,vind je het nu bij de tweede sneller gaan? @Berna leuk zeg dat hij al zo goed achter zijn loopkar etc loopt,want ben je dan trots als ouder he
hey derona, joma en daantje86 dat is lang geleden joma mooie meid heb je toch derona gefeliciteerd nog met je zwangerschap daantje86 zie dat je de 2de alweer hebt gefeliciteerd meid. jullie zullen wel denken wie ben jij, maar was hier eerst onder de naam miss butterfly, als jullie dat wat zegt. heb niet alle berichten gelezen dus als er nog meer oude bekende zijn : hoe is het met jullie? groetjessssss
Hey meiden Hier de eerste keer slingers gehad! Het jaar om voorbij gevlogen zeg! Quinn is heerlijk verwend en vond het maar wat mooi al die aandacht! OP naar het 2de jaar, pfff Berna, jeetje wat een vlot mannetje heb jij zeg! Wat onwijs stoer als je hem zo ziet lopen! Derona, jeetje de tijd vliegt voorbij je mag bijna alweer, zie je er tegen op? Joma wat een heerlijke meid heb je toch