@Ikke: nog van harte gefeliciteerd. Hoe gaat het met Quinn? @Berna: wat een stoere man zeg! @Derona: gewoon over je heen laten komen meid. @Brigitte: alweer 15 weken? Jeetje dat gaat echt hard zeg!
Hoi meiden ziet er weer gezellig uit hier. jeetje wat gaat het hard @ikke je knulletje ook alweer een jaar nog van harte. @berna leuk filmpje @derona schiet al op meid spannend wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? @brigitte jeetje alweer de 15 weken voorbij . en de rest dikke knuffel
derona ja hier alles wel goed, als het goed is beginnen we begin volgend jaar met iui dus er is nog hoop
@Derona ja gaat hard he het jaar is zo om! @Miss layla spannend meid ik duim volgend jaar hard met je mee!
Net terug van een controle bij de VK en alles is weer goedgekeurd... een mooi kloppend hartje gehoord! Over 4 weken terug voor controle en de 20-weken echo
hoi hoi het gaat goed hier hoor. met de 2 kids gaat alles goed alleen erg druk. ben ik ook wle benieuwd naar of er al broertjes of zusje onderwge zijn
nope, ik moet er echt werkelijk nog niet aan denken, of ben ik nou raar? We weten trouwens helemaal nog niet of we een 2de willen zijn we nog niet over uit. We gaan eerst lekker genieten van onze kleine man en als hij een jaar of2 of 3 is zien we wel weer verder
hoi meiden alles goed hier? Hier ook nog lekker genieten van onze kleine meid! morgen is ze alweer 10 maanden!
Heeey dames.. Ik ben hier al heeel lang niet meer geweest "schaam" ... maar ik zie dat het met iedereen wel voorspoedig gaat gelukkig. Ook hier gaat alles super met mamma en kyana natuurlijk... alweer 10 maanden geweest... het gaat als een trein... We genieten volop van haar! Een lekker tante is het geworden en nog aan het worden hoor.... ze kruipt, stapt langs de tafel en begint met woordjes te zeggen.. tandjes heeft ze nog niet. Ook ik wil ff spammen hier... want zie veel leuke foto's langskomen... wat worden ze toch snel groot allemaal he. Ben trouwens ook wel benieuwd wie gaan voor een broertje of zusje, wij nog even niet... nog even lekker genieten van ons aankomend dreumesje. liefs jollie