Xenas gefeliciflapstaart met jullie mooie zoon en wat een prachtige naam heeft hij gekregen! ja meiden ga maar klaar staan... de stokjes gaan overgegeven worden deze maand!
Hier even minder leuk nieuws vandaag: ik blijk last te hebben van PCO.... Dus hopelijk slaat de Clomid aan en kan ik zo het stokje toch ook mee overnemen....
@Jelske: he wat een rot nieuws. Ik hoop dat de clomid idd aanslaat en je snel een stokje mag overnemen. ((knuff))
Ontzetten balen natuurlijk die pco Jelske, maar er wordt gelukkig meteen wat aan gedaan. Op naar een roze Jelske!
Nogmaals Jelske: geen prettig nieuws, maar ik ben blij dat ze direct de behandeling gaan starten. Ga hard voor je duimen... Nou waar blijft die derde pink baby?
Ja, er moeten roze stokjes vrijkomen, dames! Hupsakee met die oktobermama's! We willen nu nog meer juni-mama's en juli-mama's!
Nynke is vanacht 17 oktober bevallen van een zoon Marijn. Hij weegt 3870 gram en is 51 cm. Zo dat is weer een pink-lady baby.
Wauw, geweldig Nynke bevallen, was dr al aan het zoeken Nynke: GEFELICITEERD! Jotim, kijk jij je inbox eens wat beter na , hahahaha *kusje* Ben benieuwd wie de volgende pinklady gaat worden meiden!
He wat leuk! Weer een Pink Baby! Gefeliciteerd met jullie zoon, Nynke! Geniet van deze tijd! Liefs Jelske