ha meiden hier pinkmommy! alles gaat hier goed! Het stokje geef ik snel door aan jullie! In mijn album kunnen jullie Jesse alvast bewonderen! Lief dat jullie allemaal aan mij dachten! x Wendy
Hey Xenas! Wat een prachtig ventje! Geniet ervan, maar zo te zien lukt dat wel aardig! Heel veel geluk met z'n 3tjes !
Nou, met dat genieten moet het wel goedkomen! Wat een scheetje! Geniet maar lekker van de komende tijd!
Foei foei zie het topic nu pas weer, ook zo druk met alles hihihi Eindelijk dan een echt PL he hihihi
oooh xenas wat een schatje zeg... ik heb ooit eens gezegd (in het topic stoppen met de pil) dat jij een super gezellige mamsie zou zijn.. nou en zo ziet het eruit.. helemaal super! Heerlijk geniet van dat ventje van jullie! Hey leuk die lijst zeg... partners in crime.. hahaha partners in lijstjes maken goed van jullie! oww ben benieuwd hoe het met astrid is! spannend weer...
Hoi Meiden, ik geef met alle liefde mijn stokje door. Ik ben woensdag bevallen van een zoon:Marijn. In mijn album staat een foto. Ik kom later uitgebreider terug. Succces allemaal.