Astrid gefeliciteerd met jullie zoon! Bij de januari-mama's zijn de jongetjes ook in de meerderheid trouwens.
Heee wat COOL! Een echte passagierslijst van de Pink Mama's, Pink Mama's-to-be en Wannabe-Pink Mama's. Helemaal geweldig, goed geregeld, (La)Fem(me)-dreamteam! Hier alles nog rustig in de buik, maar ik zie dat ik ook nog een hele meute Pink Mama's voor moet laten gaan, hihi.
De lijst ziet er weer toppie uit Lady's ! Astrid; gefeliciteerd met jullie zoon ! Hoop dat je snel hersteld van de zware bevalling en dat jullie al lekker van elkaar aan het genieten zijn!! Alle oktobermama's; hup bevallen, dan mogen wij legaal gaan beginnen, want nu kruipen er wel erg veel voor....
Astrid, gefeliciteerd met Nathan. Sann, lang niet meer 'gezien' hier - hoe gaat het met je? Zie dat je een afspraak hebt gehad met gyn, hoop dat alles goed was/is! Jotim, die kleine vindt het veels te lekker in jouw buik
@ Jotim: Wat nu....Hamilton heeft verloren...blijft je baby nu echt zitten? Ik hoop van niet, maar dat ie nu snel zijn gezicht komt laten zien.
Ja nu Kimi wereldkampioen heeft gewonnen heb ik gezegd dat maak mama maar blij en kom maar vlug. Nog even wachten maar
Helaas...nog geen babynieuws. Goh..moet je nagaan...zo vaak kom ik niet hier en er is al een lijst. Wat leuk!
Zag dat Jotim aan het rommelen was vanacht, dus spannend! heb vanacht voor het eerst op bed geslapen die op klossen staat hihi ook nog in de woonkamer. Want onze eigen bed kan niet op klossen. Weer een stapje dichterbij