ikke1981: kan jullie bed ook niet op klossen? Roy zegt dat ons bed ook niet op klossen kan, maar iedereen zegt tegen hem dat ieder bed op klossen kan
Waterbedden kunnen volgens mij niet op klossen, maar verder zou zo ongeveer alles wel moeten kunnen. Maarja, als je een LOODzwaar bed hebt, kan ik me wel voorstellen dat je daar bv. geen zin in hebt.... Ik mag morgen aan de bak, dan worden de klossen geleverd, joepie!
Ons bed staat al een tijdje op klossen omdat ik het bed niet meer normaal in of uit kon, hahahahaaha, dus ik ben het al gewend, de eerste nacht vond ik het wel vreemd hoor, zo hoog ineens. Ik vond het plafond zo dichtbij whhahahahaha
Wij hebben ons bed op kratjes en dat gaat prima Meerder kratjes hebben we onder het bed staan. met een paar plankjes zodat ons bed overal goed onder. En ja hier is het al vanaf vanacht aan het rommelen zit alleen geen regelmaat in de weeën. Om de 7 minuten gemiddeld maar de weeën duren nog geen minuut. af wachten maar.
nee ons bed kan niet op klossen, had wel op kratjes gekunt hoor, maar onze slaapkamer is zo klein dat we ook besloten hadden dat we een bed in de woonkamer neer te zetten. Dus ben vanaf vanacht verbannen naar de woonkamer, arme ik Ach is maar voor even denk ik dan maar
Lees net bij de Oktobermama's berichtje van Jotim: "Vanacht geboren Decco Dylano 23 oktober 1:50 uur 3360 gr 46 cm 1 x persen en hij was er. Kom later, nog een keertje terug"