Lief van je Fem! Hihihi, ik vrees alleen dat het stokje even blijft hangen, want na een zwaar vals alarm afgelopen weekend gebeurt er nu helemaal NIETS meer in de buik en leef ik onderhand toe naar eind november, als het zo doorgaat Dus laten we het stokje anders steeds heen en weer gooien, OK?!
Haha Murmel, hier idem dito, volgens mij blijft de boel lekker potdicht want heeft ze echt geen zin om te komen bij mij, ik ga er nu ook op rekenen dat het eind november gaat worden hoor.. Jij hebt tenminste nog gerommel, dat heb ik niet hoor
Hallo meiden Bedankt voor de felicitaties! het was een enorme zware bevalling, zie bij de novembermama's Maar ho dan ook, we hebben een zoon om op te vreten. HIj heeft nog wel flink moeite met zijn ritme,mar daar slaan we ons wel door heen. Fem ik had ook het gevoel dat ik ver overtijd ging lopen en voelde ook helemaal niks van te voren, maar ook sliep ik als een roos. Dus wie weet meis. Misschien maar beter ook als je zo denkt, alles eerder is mooi mee genomen. Ik heb foto's van onze knapperd in mn album geplaatst
ikke gefeliciteerd.... en nu lekker genieten zo ik kom hier eerst eens bijlezen en dan ook meekletsen.... het duurde even voordat ik weer wat tijd kon vinden maar inmiddels gaat alles supergoed met onze kleine meid... Mama is nog wel heel errug moe en moet helaas over 2 weken alweer gaan werken pfffffff......
Jeetje Brigitte al bijna weer aan het werk. De tijg gaat wel hard dan. @Ikke : wat een heerlijk ventje.