Och jeetje Derona, schrik me naar van je berichtje. Wat vreselijk triest voor jullie. heel heel veel sterkte meid.
Fem hier ook nogmaals gefeliciteerd met de geborte van sharon onze (schoon)dochter, dikke knuffel ben benieuwd na je verhaal. Derona wat een naar bericht sterkte Meiden decco is er eentje die veel wakker is dus ik heb geen kans om achter de pc te kruipen voor de rest gaat het prima.
@fem: ook hier wil ik je nog even feliciteren met jullie mooie dochter @derona: meid wat een rotbericht
Fem gefeliciteerd met je dochter. derona: wat een rot bericht meid . Hier gaat het goed. laaste loodjes.. heb flink last van me buikje vooral onderaan rot steken zijn het. vrijdag weer naar de gyn. ben benieuwd of dat ons meiske nu wel met haar koppiej naar beneden ligt. en niet nog in stuit.
ik zal even een plaatje plaatsen van de eerste pinkbeeb (inmiddels alweer meer dan 10 weken oud; foto is van 2 weken geleden... speciaal in het pink)
@derona sterkte meid rustig aan! @brigitte wat een scheetje zeg! oja net nieuwe buikfoto gemaakt !staat in album
Nou Murmel loopt gewoon door.... alsof er niets aan het handje is Gisteren uitgerekende datum, maa geen enkel teken van activiteit oid. Mevrouw blijft lekker warm zitten, da's duidelijk. Straks naar de VK, heel mss gaan ze al een poging tot strippen doen, omdat mn buik echt ontzettend straks gespannen staat. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van of er al wel iets daar beneden is gebeurd... Dus Ladies.... duimen jullie voor me dat dit niet nog 2 weken gaat duren? x
Wat een poepie Brigitte! Ik wil er OOK zo eentje! Enneh.... bijna al haar outfits passen perfect bij Pink Ladies, hihi.
Natuurlijk gaan we voor je duimen Murmel! Ben benieuwd of de vk al iets kan doen.... duim duim duim duim! Hier vandaag weer de laatste Clomid ingenomen, nu maar weer hopen dat het opnieuw zn werk doet!
He Jelske, fijn die rommel Hoop echt dat het gaat werken, ik duim harder voor jou hoor! Die van mij die komt er toch wel een keertje uit....
Murmel, ik duim ook voor je hoor! Kan me voorstellen dat je je kleintje nu in je armen wilt sluiten! Jelske, voor jou duim ik ook heel hard!
Murmel: ik hoop dat beeb niet te lang opzich laat wachten. Voor alle wannabee pink lady's: ik heb hier nog steeds een kaarsje voor jullie branden en ik hoop dat jullie wens snel vervuld word. Hier gaat alles zijn gangetje. Marijn is een heerlijk mannetje die het prima doet, hij groeit prima en is heerlijk rustig.
Dankjulliewel allemaal meiden, echt lief! Gisteren ben ik gestript door de VK, maar vandaag lijkt de rust weer weergekeerd in mn buik, DAT was niet de bedoeling! Afijn, dan maar weer een baal/wachtdag....