Hallo meiden, Ik weet niet eens of ik hier wel al gereageerd heb. Heb dan ook niet alles terug gelezen. Zag wel dat LaFemme verteld had dat ik zwanger ben. Grappig om te ziend at er nog zoveel meiden hier zitten. Zelf ben ik er niet zo vaak meer maar spreek nog wel heel wat van de Pinkladys.
He goeiemorgen! Jij bent er ook al zo vroeg bij... Lief dat je aan me dacht! Nee... ben vanmorgen echt zwaar depri wakker geworden omdat alle, maar dan ook álle voortekenen zijn verdwenen en er absoluut niets gebeurt in mn buik. Word er zo vreselijk moedeloos van... Ik had nooit verwacht dat ik overtijd zou lopen, omdat de VK-en aangaven dat dat er niet op ging lijken. En nu lijkt het er op dat ik de 42 weken ga volmaken. En daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in Ik weet wel dat dat 'nog maar een kleine 2 weken' is, maar als je iédere dag de héle dag er mee bezig bent, zijn dat heeeeeeele lange dagen... Ik ben dan zo jaloers op de dames die lekker een paar dagen voor tijd zijn bevallen, erg he?
Kan het me wel voorstellen Murmel.... hopelijk hoef je de 42 weken niet vol te maken en komt je hummeltje nu heel snel!
Ik hoop dat de kleine zich snel zal melden murmel .... Heb je al vanalles geprobeert? Veel traplopen, fietsen/autorijden over een hobbelweg, tonic drinken, hart van een ananas eten etc.
ahh murmel toch.. erg vervelend meid. hoop dat het allemaal snel gaat door zetten want dit is ook niet fijn. Bitterlemon drinken zei me moeder net. weet niet of het helpt maar je kan het proberen
He meiden, Wat leuk, ik ben niet 1 van de vlotste, dus ontdek dit topic nu pas! Hier alles goed, aftellen naar mijn verlof en genieten van mijn dikke bewegende buik! Knuf voor jullie allemaal!
Helaasssss dit gaat nog maanden duren denk ik, want ze wacht gewoon op de lente en de eerste warme zonneschijn... 8) Maar ik zal jullie op de hoogte houden!
Hahaha, nou meis ik hoop echt dat ze de zonnestralen van november ook mooi vindt! Ik duim voor je! Liefs
buddynieuws: om 6.08 uur is hester margaretha geboren.bevalling van ca 8 uur.met flinke dot hechtingen.maar wel superblij en gelukkig.liefs muriel en wim. 53 cm en 3680 gram Dit las ik net bij de november mama's. Murmel: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Hester!