@Linda: nee, doe dat nog maar niet. Bovendien wil ik mijn stokje eerst nog doorgeven. Hioe is het met de wannabee pinklady's?
Dankjulliewel Ladies voor alle felicitaties! Ineens ben je dan mama, da's toch wel gek Ik heb een paar fotootjes in mn album staan (zei mama trots )
Wat een mooie meid Murmel! Gefeliciteerd! Hier een wannabe Pink Lady Gisteren bij de gyn geweest en er staat al een mooi eitje bijna klaar om te springen (volgens hem gisteren en vandaag vruchtbaar, dus joepie! Ik heb normale cyclussen!)
@Daantje duim voor mooie echo met mooi kloppend hartje! @jelske super fijn een normale cyclus wat kan je daar al blij mee zijn, maar duim op een mooi eind resultaat meid!
@jelske.. ohh spannend meid! fijn dat je cyclus goed is! En you go girl! @murmel... wat een schatje! haha die jas.. super grappig! @daantje.. spannend meid! veel plezier.. en ik duim voor een mooie echo! Hier alles goed.. Jesse doet het prima.. tja soms huilt hij wel eens .. maar een speentje of gewoon even kroelen met papa of mama doet het ook goed! 2 weken geleden woog hij alweer 4435 (geboortegewicht 3385) dat gaat ook allemaal prima! foto's staan op zijn site!