@daantje mooie echo superrr! @sann super meid dat alles nog goed gaat! en dat hou je gewoon nog ff 7 maanden vol
Hoi allemaal, hoe is het met de pink mama's, bijna mama's en wannabee mama's? Ik hoop nog steeds dat er snel nieuwe mama's bij komen. Hier gaat alles goed. Marijn is een heerlijk mannetje en zijn zussen zijn gek op hem. De tijd vliegt alleen wel, hij is al weer 6 weken. Ik moet echt de tijd nemen om te genieten van hem is toch lastig al je er nog twee hebt lopen. Morgen ga ik voor het eerst een avondje op stap zonder Marijn. Lijkt me heerlijk maar ook raar. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Tot later.
Hier is het aftellen weer begonnen in de hoop dat er zich een wondertje aan het voltrekken is.... nog een weekje..... Fijn dat Marijn het zo goed doet! Succes als je weg gaat zonder m.... komt vast goed...
@Jelske: ik duim voor een positieve test en zal weer een kaarsje branden. @Berna: alles nog goed met jou? Hou je het nog vol?
He Nienke afgezien van de afgrijselijke rugpijn hou ik het prima vol hoor! Ik ga er vanuit dat ie pas met 42 weken komt dus kan het alleen maar meevallen whaha we hobbelen lekker verder
@daantje! super meid... mooie echo ook! @jelske.. mijn duimpjes zijn weer aan het draaien voor je meid! x