ja op dit moment goed.. alleen kan niet te lang achter de pc hangen. maar voor de rest wel goed ukkie beweegt nog heerlijk,, en de harde buiken vallen vandaag mee er is hoop de gyn zei al tegen ons dat ik 30 dec niet ga halen als het zoo door gaat rommelen dus ben benieuwd woensdag
Heej, Oh jah, ikke was ook een PinkLadie..., wat leuk dat jullie verder zijn gegaan. Hier alles bon, t is wel rennen en vliegen met twee kleintjes! Heb nog niet echt meegelezen, maar dat ga ik wel doen!
Oh oh, verschrikkelijk al die zwangerschapspijntjes! Ben echt heeeel erg blij dat ik daar vanaf ben! Doorzetten meiden, het resultaat is zooooooo de moeite waard! kijk maar in m'n album, ga snel weer ns wat nieuws plaatsen.
Jeetje wat waren we al ver gezakt! Even een beetje omhoog gehaald.... Hoe is het met de dames die nu bovenaan staan in de bevallingslijst?
hey ja hij was zeker gezakt! hoe is het hier? @jelske hoe is het met jou bijna je nod zie ik! Hier niet zo denderend met mijn B,I ben het echt zat nu ppff en moet nog ff wel 30 weken vandaag Jippie!
Succes Joma! Gelukkig schiet het al op! 30 weken dan ben je al een heel eind! Ja, mijn NOD begint weer in de buurt te komen... maar weer afwachten wat er gaat gebeuren!
Zo, ik meld me ook weer een keertje Hey Joma, 30 weken alweer, dat gaat echt snel! Spannend hoor Jelske, ik zeg niks Linda, succes met je laatste week!
Zo, deze miste ik nog, dus er even bijgehaald, ik hoop dat alles nog een beetje klopt Passagierslijst; PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november (?), Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha 6 meisjes - 7 jongens PinkLady Johana79: Uitgerekend 18 december 2007, meisje Salapio: Uitgerekend 23 december 2007, meisje Lindy: Uitgerekend 30 december 2007,1e kindje,meisje Berna1981: Uitgerekend 03 januari 2008,1e kindje, jongen Mariekepieke: Uitgerekend 19 januari 2008, meisje Linda1980: Uitgerekend 21 januari 2008, jongen Joma: Uitgerekend 13 februari 2008, meisje Lindsay: Uitgerekend 16 februari 2008, 1e kindje, jongen Jollie: Uitgerekend 23 februari 2008, 1e kindje, meisje Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008 daantje86: uitgerekend 07 juli 2008 Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje 6 meisjes - 5 jongens- 3 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Diddl: Geen banner Jelske: NOD 7 december 2007 Visjes: NOD (Dag 3, nog 22d tot eisprong) Bianc: Geen banner