Hey dames, @Joma: wat vervelend zeg al die pijn. hopen maar dat het niet al te erg wordt. @Bigdream: heerlijk lekker thuis, lekker genieten @Jelske: ik duim hier ook voor je hoor meissie. Hier alles prima. gisteren hebben we voor het eerst met de angelsound het hartje van onze uk gehoord. Echt zo ontzettend gaaf. We lagen helemaal te stralen samen. Vanmorgen lekker ook weer even geluisterd. uk zwemt alleen telkens weg Morgen weer een echo. Vond het eerst spannend, maar nu we zelf het hartje al gehoord hebben is het alleen nog maar leuk. we hebben er superveel zin in.
Super dat je het hartje hebt gehoord Sann en veel plezier dus met de echo morgen! Jelske, de duimen draaien!
thanx en super dat je met de angelsound het hartje heb gehoord!lekker van genieten! en veel plezier met de echo morgen!is extra leuk!
@Bigdream: geniet lekker van je verlof. @Sann: fijn dat je het hartje hebt gehoord. Veel plezier met je echo morgen. @Jelske: heb je al goed nieuws?
Dank je wel, dat gaat zeker lukken, ik vind het heerlijk dat gekeutel in huis. @jelske ik duim nog steeds heel hard, ben zo benieuwd! Liefs bd
Nog steeds geen rood hierzo! Morgen gaat er getest worden en natuurlijk houd ik jullie ook op de hoogte!
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is het raak hierzo! Ik ben ook een Pink Lady! Ik kom zelf uit bij 16 augustus voor ons beebje!
Jelske van harte meid! Het lange wachten is beloond! Geniet ervan! Moet je binnenkort nog naar je gyn?
ooow meis, ik ben zo superblij voor je. Van harte gefeliciteerd. Dan schelen we niet eens anderhalve maand. Gezellig.
Ook hier nogmaals: van harte gefeliciteerd. Weer een pink lady erbij! Geniet van je roze/blauwe wolk!
@Jelske; Meid van harte gefeliciteerd! Eindelijk is het dan zover! Geniet ervan....ennuh nu een jaartje geen softbal hè?!