Owww lekker... verlof! Geniet van je vrije dagen nu je nog 'mobiel' bent zonder kleintje onder de arm! Want zo in de buik zijn ze toch een stuk handzamer, kan ik je vertellen
@Linda: geniet van je verlof. En succes met je laatste werkdag. @Berna: ik duim dat je beeb zich snel laat zien.
Hé meiden! Kom ook eventjes weer langs hier bij 't Pink Lady's clubje! Ben alweer ff niet geweest, maar 't is errug druk zo met een kleine Daantje, zie dat je zwanger bent! Hartstikke gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van! Hoe voel je je? En Jelske, JIPPIE! Ook supergefeliciteerd! Geniet van jullie wondertje! Knuf Chris
hey meiden hoe is het hier? hier toch al beetje aan het aftellen! ben die B.I zo zat ppfffff sorry voor mijn geklaag moest ff
ppff hier een pink lady die het wel ernstig zat is eigenlijk.....zelfs bevallen lijkt me een feest (dit om aan te geven HOE zat ik het ben ) wel last van voorweeen hopen dat het snel doorzet.
@Joma en johanna: ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het zat zijn. Sterkte met de laatste loodjes. En bevallen is best goed te doen hoor.
Joma sterkte! Hier ook bekkenpijn en een rug die helemaal vast zit dus ik zit ook te wachten op mijn bevallingsfeest hihi
ben bang van wel... nog geen enkel voorteken of wat dan ook.... nou ja nog maximaal een dikke 4 weken bij jou schiet het ook lekker op
@Berna: ook zonder voortekenen kan het snel gaan hoor. Mijn eerste kwam 8 dagen te vroeg zonder voortekeken ik zal voor je duimen. @Daantje: balen van je misselijkheid. Succes bij de vk. Hier gaat alles rustig. Marijn is erg ziek geweest maar knapt gelukkig weer op.