Thanx meid hier gaat wel redelijk met de jeuk en het slapen ook wel wat beterder, maar ben wel een beetje op! maar thanx hou ook vol hoor en hoe is met jou?
@joma: fijn dat alles wat beter gaat. Hier gaat alles prima. Het is druk met drie kids maar Marijn is een heerlijk rustig mannetje dus dat scheelt wel.
al weer ff niet geweest ... druk hoor zijn kleintje, maar wel heerlijk! Diddl, gefeli meid! fotos in album ... (mirre wil weer eten)
Er is in ieder geval weer een pink baby bij, want Mariekepieke is bevallen van een meisje. Maar meer weten we nog niet, dus nog geen naam of zo!
meiden wilde ff laten weten dat ik in het ziekenhuis lig met hoge bloeddruk ben nu mobiel online en verslagje staat bij de febr mamma.s ik hou jullie op de hoogte kusss Joma
Joma meis, nogmaals sterkte,en hoop dat ze de kleine snel gaan halen straks bij mij deden ze het toen met 36 weken en 6 dagen knuffffffff
@ Joma, sterkte zeg in het ziekenhuis! Laat je maar lekker verwennen daar! Hier vandaag weer een superdag! We hebben weer een echo gehad en onze uk beweegt al! Daar kunnen we weer even op vooruit! Groetjes Jelske
@joma.. das schrikken meid! Ga zo even je verhaal lezen! @jelske.. jeeeh gefeliciteerd met jullie mooie echo!
@joma.. Ik ben met 38 weken opgenomen met zwvergiftiging. Ik had zelf niet zoveel klachten als jij, maar wel veelste hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine. Je bent daar in goede handen hoor meid! Uiteindelijk ben ik met 38w5d ingeleid. (maar meer omdat ik het ook echt super zat was.) Deed mee met een landelijk onderzoek vandaar die inleiding ook! Sterkte!