Ik voel me nog heel goed eigenlijk! Heb ook echt nog nergens last van, heel fijn, maar eigenlijk zou ik wel graag 'ergens' last van willen krijgen hahaha
@Joma: ik hoop dat je ze niet te lang laten wachten meis. Sterkte. @Jelske: fijn dat je weer een goede echo had. Lekker genieten.
He meiden, @Joma, meis nogmaals heel veel sterkte! @Jelske, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ik ben net terug van de vlos en alles was goed, kind weer verder ingedaald, maar ligt nog niet vast. Volgende week mag ik weer terugkomen. Liefs bd
Hoera! Weer een Pinkbaby er bij! Mariekepieke gefeliciteerd met jullie dochter! @Joma: jemig, meid, dat is niet leuk, dat je in het ZH ligt Sterkte en ik hoop dat ze je er goed kunnen monitoren en helpen! @Jelske: Wat fijn, weer zo'n goede echo! @Bigdream: die kleine wil dus nog niet helemaal vast liggen, haha, nou, gelukkig zegt dat nog niks, hoop dat het lekker snel gaat doorzetten ook bij jou... @Berna: hoe ist, meis?
@Jelske: super meis dat ukkie al beweegt. Nu kunnen we binnekort s afspreken om te shoppen he. @Joma: jasses meid, een beginnende zw. vergiftiging. Fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt. Sterkte! @mariekepieke: gefeliciteerd met je dochter! Hier gaat alles prima. Vandaag alweer 15 weken! Vorige week maandaag een supermooie echo gehad met een springend ukje. Aanstaande vrijdag omdat manlief de echo gemist had door zn werk een pretecho! Verheug me er op!
NIEUWS VAN JOMA! Hey meid, hier nog het zelfde vanacht rot geslapen ,maar een uurtje en had veel harde buiken en tinteling in vingers. Moest vannacht half uur hier onder de douche staan! Maar zakte niet. Moet er op rekenen dat ik hier nog wel ff ben. vanmorgen urine licht eiwit spoortje maar niet schokkend. CTG vanmorgen continu harde buiken en ze zei dat goed rommelt maar ja ben 36 weken dus mocht wel komen zei ze. Schrok er wel van. Bloed geprikt, nog uitslag afwachten. bleoddruk iets beter maar nog veel te hoog. Dus ja, ben hier nog wel ff meid. Doe ze allemaal de groeten en als je dit verslagje wil melden graag
hier vanaf 3 uur vannacht voorwee:En die best pijnlijk zijn. BM is verkort en iets verweekt kleine cm ontsluiting. ik hoop dat het vanavond/vannacht echt gaat doorzetten
joma hoe is het nu met je meis? Hopelijk is het allemaal een beetje uit te houden en is het niet een enorme domper op je zwangerschap. derona thnxx voor het updaten! BD: Fijn dat alles zo lekker gaat, dat jullie kleintje nog niet vast ligt kan nog komen hoor, hoeft ook niet. Mijn mannetje heeft ook niet vast gelegen. Didl hoe is het met jou meis? Berna: en en en? Nou hie een kleine nachtbraker gehad, normaal slaapt hij door. MAar hij had een flinke broek/luier vol en na verschonen wilde hij niet slapen en kwam de honger gil aan. Nu ligt hij weer tevreden in zijn bedje te slapen na een lekker flesje Quinn doet het eigelijk heel goed, groeit als kool en hij is super vrolijk. Heerlijk genieten hoor. Nou ik duik nog even voor een paar uur mn bedje in, want het is nog ietsjes te vroeg voor mij Meiden allemaal succes Liefs Deesje
Wat fijn dat alles goed gaat met Quinn! Ik vind het ook echt een mooi mannetje. Hier gaat id alles prima, we wachten maar geduldig af! @Joma, meis hoe gaat het met je! @Berna, ik duim nog steeds doorf hoor! Liefs
@Bigdream: fijn dat alles goed was bij de vk. @Ikke: fijn dat het zo goed gaat met Quinn. @Berna: en is er al goed nieuws? @Derona: bedankt voor de update. @Sann: fijn dat de echo weer goed was. En heel veel plezier met de pretecho. @Murmel: hoe gaat het met jou?
Passagierslijst; PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november (?), Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 23 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena 10 meisjes - 7 jongens PinkLady Berna1981: Uitgerekend 03 januari 2008,1e kindje, jongen Linda1980: Uitgerekend 21 januari 2008, jongen Joma: Uitgerekend 13 februari 2008, meisje Lindsay: Uitgerekend 16 februari 2008, 1e kindje, jongen Jollie: Uitgerekend 23 februari 2008, 1e kindje, meisje Bigdream: Uitgerekend ? februari 2008 verrassing Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008 daantje86: uitgerekend 07 juli 2008 Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 03 sept 2008, 4de kindje 3 meisjes - 5 jongens- 6 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner
Hebben nog niets van Berna gehoord, terwijl ze normaal allang gepost heeft op dit tijdstip, dus ga ervan uit dat ze óf al mama is óf aan het bevallen is
Babynieuws! Berna is om 17:00 bevallen van een zoon ... Jesse. Was een lange zware bevalling en ze blijven een nachtje in het zkh. Gefeliciteerd meid en geniet er van!
Passagierslijst; PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november (?), Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 23 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena Berna1981: 16 januari 2008,1e kindje, Jesse 10 meisjes - 8 jongens PinkLady Linda1980: Uitgerekend 21 januari 2008, jongen Joma: Uitgerekend 13 februari 2008, meisje Lindsay: Uitgerekend 16 februari 2008, 1e kindje, jongen Jollie: Uitgerekend 23 februari 2008, 1e kindje, meisje Bigdream: Uitgerekend ? februari 2008 verrassing Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008 daantje86: uitgerekend 07 juli 2008 Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 03 sept 2008, 4de kindje 2 meisjes - 4 jongens- 6 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner