@ Bigdream, gefeliciteerd met Ruben! @ Joma, wat balen zeg zo in het ziekenhuis te moeten blijven... ik hoop dat je snel mag bevallen en je kunt genieten van je kindje! @ Diddl, succes vandaag en geniet ervan hoor! Hier zometeen de intake, het wordt steeds een beetje echter....
Diddl: veel succes vandaag bij de echo! Bigdream: gefeliciteerd met jullie zoon! Joma: kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent zeg! Hebben ze het nog niet gehad over inleiden of zo? Jelske: Geniet er lekker van meid!
Passagierslijst; PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november (?), Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 23 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena Jollie: 16 januari 2008, 1e kindje, Kyana Mariona Berna1981: 16 januari 2008,1e kindje, Jesse Bigdream: 19 januari 2008, Ruben 11meisjes - 9 jongens PinkLady Linda1980: Uitgerekend 21 januari 2008, jongen Joma: Uitgerekend 13 februari 2008, meisje Lindsay: Uitgerekend 16 februari 2008, 1e kindje, jongen Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008 daantje86: uitgerekend 07 juli 2008 Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 03 sept 2008, 4de kindje 1meisjes - 4 jongens- 5 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner
Net thuis van de intake, alle controles waren goed, 28 februari mag ik weer terugkomen. Er is alleen nog veel onduidelijkheid over de uitgetelde datum, varieert van 12/8 tot 16/8 maar vooruit... op de werkgeversverklaring staat nu 12 augustus.
Heey meiden, @ Diddl veel plezier bij de eerste echo! @ BD Van Harte gefelciteerd met jullie Zoon RUBEN @ jelske fijn dat alles weer goed was! @ Joma jeetje meid kan het me voorstellen dat je het helemaal zat bent..dikke knuff voor jou meid! Hier vanmiddag ook weer op controle bij de VK...geloof de laatste van de reeks van 3 weken mag geloof ik alweer om de 2weken komen na vandaag......Jeetje wat gaat de tijd toch snel!
zo ben ik weer ff met verslagje uit ziekenhuis! nou ik denk dat mijn jankdepriaanval is besproken van vrijdag dat kan niet anders! ik moet eerst nu 24 uur urine opvangen en dan kijken ze naar de 24 uurs waarde van urine en eiwit! wordt van de week getoucheerd om te kijken naar baarmoeder mond enz... en ja hij zei ze doen voor de 37 weken toch niks( woensdag ben ik 37 weken) en daarna gaan ze kijken of ze toch nog misschien de bevalling op kunnen wekken! hij beloofd niks want de echte gyn beslist, maar ja als hij het er over hebt dan zijn ieder geval met me bezig! dus meiden duimen! en lucht al beetje op! misschien heb me ma toch gelijk en heeft ze vrijdag een mooi verjaardagskadootje! ze heeft namenlijk al die tijd gezegd dat het op haar verjaardag komt! sorry dat ik niet op iedereen reageer maar lees mee en denk ook aan jullie! knuffffffffff joma
Meiden heb info gevonden van Bigdream A big dream came true. BigDream is bevallen van een prachtige zoon ( niet echt objectief. ) genaamd Ruben. Zaterdag 17:58 geboren. 3225gram en 47cm. Dmv een keizersnee. Moeder herstelt in het ziekenhuis. Met zoonlief alles prima. De gelukkige vader.
@bigdream ... gefeliciteerd met je zoon Ruben. Geniet ervan meid. @joma ... herkenbaar je verhaal meid. Succes en hoop dat je snel je uk in je armen mag krijgen. Hier een super goede echo gehad! De gyn wilde het eerst uitwendig proberen en meteen kwam ons humpje in beeld. Ook was meteen een kloppend hartje te zien ... wat een enorme opluchting! We zijn wel 4 dagen terug gezet naar 7 september, maar dat is alleen maar fijn. Nu kan de geplande kz ws nog in september ipv eind augustus. Liefs een overgelukkige Diddl
@joma.. ja ben ook ingeleid.. In week 38 moest ik ook steeds naar ziekenhuis voor urine en bloeddruk... Uiteindelijk moest ik op een dinsdag ook 24 uurs urine inleveren, en die waardes bleken zo hoog te zijn, dat ik met spoed opgenomen moest worden. Moet eerlijk bekennen, heb nergens geen last van gehad! Ze vroegen steeds of k zwarte sterrtjes zag... maar dat was niet zo... had alleen eiwit in urine en hoge bloeddruk.. tja, en dat is dus zw vergiftinging Donderdags opgenomen. Zaterdags een onderzoek gehad, toucheren en kijken naar de bmmond.. En had toen al 2 cm ontsluiting en mijn bmmond was verweekt! Uiteindelijk is Jesse zondag geboren na een bevalling van 6 uur. Dat is op zich wel fijn aan het inleiden, je krijgt infuus en de weeen beginnen vlak daarna...Dus je bent niet een hele dag bezig enzo hihi! En ik was 38 weken en 5 dagen! @diddl... jeeeeh super nieuws! Helemaal fantastisch!
@Bigdream: HOERA! GEFELICITEERD met RUBEN! Geniet lekker van je mannetje(s)! @Joma: Pfffffff hoop dat je snel van al deze stress af zult zijn en dat je kleintje er zin in heeft om de wereld te ontmoeten. Sterkte meis en leuk dat je ons op de hoogte houdt! @Diddl: Joepie! Wat fijn dat die kleine zich meteen liet zien, wat een fijn gevoel moet dat zijn geweest, dat kleine kloppende puntje in beeld. Geniet er van! @Pearly: Hoe voel jij je nu meis?