Goedemorgen meiden! hier een k*t nacht achter de rug van 3 uur slaap en ja heel me benen weer onder de jeuk en plekken! nou straks komen ze mijn opgespaarde 24 uurs urine ophalen en nachecken op eiwitten, artsen weer geweest en ja niet te geloven ze gaan kijken naar mijn baarmoedermond mag eens tijd worden, en had weer een andere en ze zei je bent echt zat en lig hier ook al lang zat ,en er wordt morgen ochtend vergaderd over mij met mij eigen gyn ! ben morgen 37 weken ,dus........ wie weet ...nemen ze nu echt aktie!
@Bigdream: van harte gefeliciteerd met je zoon Ruben. @Joma: ik hoop dat je gauw je ukkie mag gaan zien meid.
@joma.. succes meid! Hoop echt voor je dat ze actie ondernemen! Ik was het ook zo zat! Ziekenhuis in, ziekenhuis uit! pff... Nog even meid! x
@joma.. zat ff in je album te neuzen.. en wow wat een mooie buik heb jij! Nu snap ik helemaal waarom je het zat bent!
idd wat een mooie buik joma..ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. ik hoop voor je dat ze snel ingrijpen! bd super gefeliciteerd met jullie zoon ruben...helemaal super! diddl wat heerlijk dat alles goed is...er zal een zorg van je afvallen kan me voorstellen..lekker genieten meid! hier al twee slapeloze nachten gehad door een hysterish krijsende baby. ze had zo'n pijn in haar buikje niet normaal..ineens kwam er allemaal bloed mee in haar ontlasting tot drie keer toe --echt veel-- ze hadden dit al eerder bekeken in het zh ivm allergieen maar er was toen niets te vinden...heb direct weer gebeld en we mochten vandaag komen. ze heeft een koemelkallergie...direct enorm dure voeding gekregen en moet nu dus stoppen met bv...heel appart ze heeft net haar eerste fles op en ze is nu stil....pfff steeds als ze bv ophad begon ze te huilen...dus hoop dat het werkt.
@Johana: ik hoop dat je meisje het zo goed blijft doen op de nieuwe voeding. @Linda: hoe gaat het meis, hou je het nog vol? @BB: gefeliciteerd met je zoon. @Joma: ik hoop dat je snel mag bevallen, dit is niet meer leuk.
He meiden, Ik ben weer thuis. Genieten van ons heerlijke mannetje. Bedankt voor jullie felicitaties. Het herstel zal nog wel wat tijd kosten, maar mijn lieve man en familie doen alles voor me, dus dat gaat helemaal goed komen. Liefs bd
@bigdream fijn dat jullie thuis zijn! Thanx meiden doet me goed! morgen meer nieuws en mischien defenitief nieuws!
Joma hoe is het met je meis? Hopelijk nemen ze nou eens snel actie hoor! Ben erg benieuwd hoe en wat, hou dze topic dan goed in de gaten wil niks missen
Johana: verschrikkelijk lijkt me dat als je kindje zo aan het huilen is! Hopen dat dit werkt. Nynke: het gaat eigenlijk nog heel goed, maar ben het toch wel zat hoor
@johana.. jeetje meid! vervelend die dure voeding! Hebben jullie pepti gekregen? Of echt hele andere? Hoop dat het snel aanslaat! x
goedemorgen meiden! hier nieuws! morgenochtend tussen 7 uur en half 8 wordt er gel ingebracht om de baarmoeder mond verder te weken en de bevalling op te wekken! en dan afwachten hoe vlot het gaat, mocht er nog niet genoeg gebeuren doen ze volgende ochtend weer! bij sommige reageerd het in een dag bij andere enkele dagen das niet te zeggen! Maar ohhh ben helemaal HYPER......
Joma meis,eindelijk gaat er wat gebeurenm,ben erg blij voor je, nog even en je bent mama, rare gedachten he hahaha,nog paar dag of 1 of weet veel,duurd iedergeval geen week meer hahahahaha, dikke knuffffffffffffffff