Goed nieuws Joma! Ik moet vanmiddag om 14:50 uur weer naar de vk, hoop voor de laatste keer eigenlijk haha
@Joma: wat fijn dat ze een handje gaan helpen. Heel veel succes meid. @Linda: ik snap goed dat je het zat bent. Laten we hopen dat je snel gaat bevallen.
het slaat gelukkig aan...heb werkelijk een hele andere --lees rustige/blijere beebie-- we hebben neocate gekregen.
ooooeeee spannend meid!fijn dat ze ingrijpen....ik ben al bevallen toen ik alleen de gel nog maar had gekregen...dus wie weet...ik wens je suc6!
ff snel hier Bigdream van harte! HIer gaat ie goed Jesse is zoooo leuk maar ik vind het nu zo snel al gaan.. vorige week lag ik te bevallen van hem ( zwaar) ik geniet echt elk moment alleen de BV is behoorlijk pijnlijk!
@ Joma, ik hoop voor je dat de gel snel zn werk gaat doen! @ Linda, hopelijk is het de laatste keer bij de verloskundige en heb je snel je kindje in handen!
@bigdream: gefeliciteerd met je zoon ruben (mooie naam!) @joma: ik hoop dat de gel aanslaat en dat je heel snel je kindje in handen hebt @linda: ik hoop dat het voor jou ook niet zo lang meer gaat duren @johana: wat vervelend dat ze koemelkallergie heeft, maar wel fijn dat jullie er zo snel achter zijn.... Enneh even informeren bij je verzekering hoe het zit met vergoeding van die speciale voeding.... vaak krijg je het vergoed als je arts een machtiging uitschrijft
brigitte gelukkig heeft onze arts het geregeld en wordt het gewoon vergoed hoor...anders wordt het wel een beetje onbetaalbaar..ik heb uitgerekend dat de voeding zo'n 6 a 700 euro per maand kost