Joma en Jomaman, gefeliciteerd met jullie dochter Gwen! Geniet ervan en hopelijk knap je heel snel op!
Joma en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter Gwen, Joma ik hoop dat je snel op knapt. Geniet van jullie mooie meisje.
@Linda: hoe is het nou? Loop je wel genoeg trap, eet het hart van een ananas, bitterlemon drinken, veel sex hebben. Beeb kom nou, je papa en mama zijn zo nieuwschierig. en de pinklady's ook.
Joma gefeliciteerd met jullie mooie meid.... Nu lekker genieten en ik hoop dat je snel weer opknapt Linda: nog steeds alles rustig? Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten meid
Ach meid.... kan me voorstellen dat je het wel zat bent en dat je benieuwd bent naar het ventje in je buik!
@lin.. sterkte meid! Praat maar goed tegen je beeb... dat het hier veel leuker is! Maar ja.. tis ook wel lekker warm in je veiligebuik he! @berna.. hoe gaat het met jullie Jesse? Met onze Jesse gaat het heel goed.. vAndaag alweer 3,5 maand !
GOEDENAVOND MEIDEN! wij zijn gisteravond uit het ziekenhuis gekomen!na 2 weken in ziekenhuis gelegen te hebben! heerlijk zeg! eigenlijk is mijn hb nog te laag om naar huis te gaan en spannende er nog om of ik nog eens bloedtransfusie kreeg maar was gelukkig van 3,8 naar 4,2 hb (mag pas vanaf 5 naar huis), maar mocht toch ben zo happy maar heel slap en wit! met Gwen gaat alles super een rustig kind zeg heerlijk! de kraamzorg is ook lief! foto,s van Gwen staan in Album! ik heb geen fut om terug te lezen ! dus doe dat later wel, moet heel veel rusten! bedankt voor de lieve reacties en felicitaties!
@ joma wat een heerlijk mooi meisje geniet lekker van haar! @ linda ik hoop dat jullie ukkie niet langer op zich laat wachten.
@Linda: ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten. @Joma: fijn dat jullie thuis zijn. Wat een mooie meid is Gwen.
@ Joma, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk voel je je snel wat beter want zo'n laag Hb is wel erg vervelend.... @ Linda, jullie kleintje laat ook al lekker op zich wachten zeg! Hopelijk wordt jullie geduld snel beloond!
zal ff kort mijn verhaal vertellen! half 8 sochtends werd er gel in gebracht en moest een half uur aan de ctg.en bloeddrukmeters.Daarna was de bedoeling dat ik lekker ff ging lopen dus ff beneden geweest mocht eindelijk, en rond 11 uur voelde ik ineens wat lopen, dus hup snel die gang over naar de wc en ja liep er zo uit dus toen had ik zoiets uhm mijn vliezen zijn gebroken en ja iemand erbij geroepen en ja hoor bevestiging het was vruchtwater, daarna werd ik met spullen en al naar de weeen kamers (verloskamer gebracht! mannetje gebeld die kwam en me moeder ook zijn beide bij bevalling geweest, Dus op de verloskamers aangekomen,werd ik gelijk weer aan de ctg enz gelegd en ja had al 3 cm ontsluiting, en had al lichte weeen, maar na een paar uur nog maar 4 cm ontsluiting ,dus ja aan de weeen infuus,om krachtiger te maken en meer onsluiting te krijgen, paar uur later werd hij steeds meer opgevoerd en kon ze bijna niet meer wegpuffen, was gesloopt van bijna geen nachten slapen en ja die weeeninfuus moest echt krachtig gezet worden, dus de gyn zei al dit ga je niet trekken we geven je pijnbestrijding heb gekozen voor morfine pompje dat je kan drukken als je zelf niet meer aan kan, en dat was een verademing viel zelfs tussen de weeen door in slaap dus heb wel wat uurtjes gemist,dus dat ging een tijdje door tot ik 7 cm had toen werd slangetje naar binnen geplaatst naar het hoofdje voor hartslag kleine in de gaten te houden, nou toen weer weeen werd heel krachtig opgevoerd voor echt nu de laatste cm sneller te laten gaan,nou eenmaal na lang puffen voledige ontsluiting mocht ik rond 21 UUR s,avonds beginnen aan de persweeen en moet zeggen ze stonden versteld hoeveel kracht en power ik had en ze was er dan ook binnen een uurtje persen ,met paar knippen erbij, ze wer 22.01 geboren en oh wat was dat mooi, ze begon gelijk te huilen enz superrrr Toen na de geboorte verloor ik 3,5 liter bloed het spoot eruit dus er was paniek, en andere gyn erbij en echo gehad en er zat nog een stuk placenta in mijn baarmoeder wat bloedde veroorzaakte, meteen werd er besloten dat ik naar de ok moest dus onder narcose baarmoeder schoongemaakt rest placenta eruit en 4 zakken bloed gekregen en gelijk gehecht.en toen nog een nacht op Intensive Care gelegen wegens vele bloedverlies enz.. snachts uit narcose kwam mannetje nog ff met de kleine bij me,en volgende dag mocht weer naar de kraamafdeling waar ik nog paar dagen moest blijven.....uhm toch nog lang verhaal