Ja ja, we zitten bijna aan de mijlpaal van 12 weken! Ik voel me nog steeds prima, af en toe wel meer moe, maar dat is wel vol te houden
Jemig Joma dat is niet niks zeg! Hopelijk knap je snel weer op! Geniet van jullie kleine mooie meid Knuff
Ja heb ze gezien.prachtig zijn ze nu ff een vraag aan alle moeders, Hoe vinden jullie de moederschap?
Ja, gaat prima hier op bekkenpijn na. Maar das voor een goed doel denk ik maar. Alles groeit perfect en ik voel uk steeds beter bewegen. Gisteren reageerde ie zelfs op mn man zn stem door recht onder de angelsound te gaan liggen. Als hij/zij weer weg ging en man ging weer praten dan hup daar was ie weer. Echt wel leuk. Het gaat idd best wel snel. nog maar 3 weken en dan ben ik al op de helft! Hoe gaat het met jou?
OOh leuk zeg,ben echt blij dat alles zo goed gaat, ja hier gaat alles goed hoor, we zijn nu in ronde 3,ben er eigenlijk niet veel mee bezig, miss ook beter hihihi
Jee Joma, wat een verhaal joh , maar gelukkig ben je nu alweer thuis met jullie mooie meisje (mooie foto's!), geniet er maar mooi van hoor! Derona: Hoe he moederschap is? Alsof ik nooit anders ben geweest.... klinkt gek, maar wel waar, we zijn nu 'gewoon' met zn drieën en ik vind het de normaalste zaak van de wereld, ik geniet elke dag weer!
Ja, echt wel hoor! Ik vind het zo super, zo'n klein mensje en dat zij in mijn buik heeft gezeten, dat vind ik erg onwerkelijk! Maar bijzonder is het wel... en dat gevoel blijft nog wl even denk ik...
@moederschap.. echt bijzonder he! Geen idee, hoe ik mijn dag hiervoor invulde.. zaten we dan altijd op de bank ofzo? Tis idd alsof Jesse er altijd al was! Super! En ga steeds meer weten.. kwa huiltjes enzo.. honger.. slaap.. lekker knuffelen!