hey meiden. wat een mooie kinds hebben jullie zeg. nog even en dan heb ik de 20 weken echt dat is dinsdag kan niet wachten
@berna.. wat een knapperd is Jesse! Wat een heerlijke beebs hebben we toch hier bij de pinkladies! Hier alles goed.. Jesse krijgt vandaag een paar groente hapjes! Ben benieuwd!
pffft al lang niet meer gereageerd hier... word dan toch wel eens tijd! wat een heerlijke beebjes zijn er toch geboren, van ons meisje heb ikook een foto in de album gezet! Erg onverwacht is ze snel geboren, maar we zijn er ontzettend blij mee en nu doet ze het hartstikke goed ondanks dat ze op de neonatologie heeft gelegen! gr jollie
Wat een scheetje JOLLIE! En ze is nu lekker bij jullie thuis? Fijn dat het allemaal goed gaat. Met hoeveel weken is ze geboren dan? Is de geboorte wel goed gegaan?
ik ben met 34w4d bevallen, met een hele vlotte bijna te zeggen droombevalling... in de tijd dat ik in het ziekenhuis werd met totdat ze geboren was heeft nog geen 4 uur geduurd... ze was helemaal gezond, alleen dronk ze nog niet zelfstandig en heeft ze in het begin nog wat zuurstof nodig gehad... maar nu doet ze het super in totaal heeft ze 2,5 week in het zkh gelegen.
Joma, wat een leuk jurkje! (of is het rokje/shirtje) ... bijna net zo leuk als het meisje dat erin zit
hey meiden vandaag heb ik me 20weken echo, zal kijken of het lukt op me echo hierop te krijgen straks
@daantje.. veel plezier vandaag! @berna... ja goed! Kijk even op mijn www en dan bij foto's maand 3-4! hihi