Fijn dat de lijst nu weer helemaal klopt! Hier gisteren het hartje gehoord op de 9maandenbeurs! Ben helemaal gesetteld op mn roze wolk!
@lindsey.. gefeliciteerd met jullie zoontje! Mooie datum zeg! ! @all... gisteren naar een ostheopaat geweest voor de afplatting van Jesse zijn hoofdje (en uiteraard voorkeurshouding) Hij zou waarschijnlijk een helmpje moeten! Maar goed.. het blijkt nu dat hij heel veel zenuwen heeft die geblokkeerd zijn. In zijn hoofd en keel... Vandaar dat hij ook altijd zich verslikt tijdens het drinken.. altijd zijn tong uitsteekt en ontzettend vaak de hik heeft! en nooit alleen in slaap komt.. En straks is hij bij mij op schoot in slaap gevallen! Heb even traantje weg moeten pinken!
ach jeetje Xenas wat sneu Mijn Jesse heeft ook een voorkeurshouding ik moet maandag naar CB en ga het ook meteen aankaarten wat ik ook doe meneer legt zijn hoofd altijd naar dezelfde kant als ik hem op zijn zij leg rolt hij gewoon al om naar zijn rug pfff Heb trouwens nieuwe foto's in album
Hè wat een naar nieuws Xenas! Wat gaan ze er aan doen met die zenuwen? Of helpt dat helmpje daar ook tegen? Stef draait ook steeds naar zn rechterkant. Hoe ik hem ook neerleg, even later ligt ie weer met zn hoofdje de andere kant op. Zal het ook eens aankaarten bij het CB.
Tja bij het CB zeiden ze steeds.. zolang je nog voor eigen fysio kan spelen.. moet je dat zeker doen.. en leg hem maar lekker op zijn buikje.. ook om te slapen.. (in de box dan) maar ja, jesse komt niet zelf in slaap.. leg dan maar eens een slapend kind op zijn buikje weg.. die is steeds weer wakker.. Daarna zeiden ze dat ik het aantrekkelijk moest maken door speeltje aan zijn goede kant te doen (bv zo'n armband rammelaartje) en ik dacht dat het veel beter ging.. maar toen ik daar kwam bij het CB zei ze.. nee hoor.. duidelijk een jongetje wat een helpmje moet.. (ik huilen natuurlijk) Zegt ze.. je moet afspraak maken bij sophia kinderziekenhuis... dan kan Jesse snel een helmpje.. hoeft hij hem maar 3 maanden en ben je er voor de zomer weer vanaf.. kan hij lekker weer met een bloot bolletje 'lopen' Ik Sophia gebelt.. zeggen ze daar.. dat ik pas 14 april terecht kon.. want helmpje doen ze pas bij 6 mnd! nou snappen jullie dat nu.. dat zou betekenen dat mijn schat in de zomer met dat ding moet 'lopen' Dus nu hebben we nog 2 maanden de tijd om er zelf van alles aan te doen... En hebben we dus (op eigen houtje) en op aanraden van andere oktober mama's een afspraak gemaakt bij ostheopaat.. en ben er nu al blij mee!
Jeetje kan me voorstellen dat je t daar heel moeilijk mee hebt als ie in de zomer met zo'n helmpje moet gaan lopen, hartstikke zielig joh. Rare gang van zaken weer als ik dat zo hoor trouwens... Hoop dat de ostheopaat helpt!
ja echt stom he! Kijk en zo'n helmpje is puur cosmetisch! Maar ja, ze maken je alleen maar gek daar bij het CB. En ze wist niet eens dat dat pas vanaf 6 mdn kon! Daar ga ik trouwens nog wel wat van zeggen! Maar goed.. wacht even de 2e sessie af.. ben benieuwd! Hoe jullie wel op de hoogte ok! x
ja, als hij zo'n helmpje zou moeten is dat 23 uur per dag! Maar goed.. liever niet natuurlijk.. en we hopen dat het met ostheopatie verholpen kan worden! Weet iig nu waar het door komt.. die voorkeurshouding!