XENA, wat vervelend zeg van dat helmpje ... en van het CB natuurlijk. Hopelijk werkt je eigen methode beter! En wat een leuk ventje! DAANTJE, super! JELSKE, lekker genieten daar op die roze wolk
@Lindsay, gefeliciteerd met je zoon! @Xenas, wat naar voor jullie, vooral ook de manier waarop het allemaal gaat! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en de ostheopaat jullie verder kan helpen! Liefs bd
lindsay en mannetje gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan samen. xenas wat een verhaal zeg..niet erg correct van het cb. heb persoonlijk goede ervaringen met de osteophaat -voor mijn eigen lijf- hoop dat het voor je mannetje ook werkt. daan wat super dat je man het trappen v.d beeb heeft gevoeld..toch altijd weer een bijzonder moment.
@ Xenas, jeetje zeg, wat een verhaal! Hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen! @ Daantje, wat leuk dat je mannetje nu ook jullie frummeltje heeft kunnen voelen! Net gebeld voor de 20 weken echo... 2 april mogen we komen!
@ Xenas wow meid ik hoop dat de osteopaat een beetje helpt. Cooper heeft er ook erg veel last van draait elke keer zijn hoofd naar rechts. Ik leg hem maar elke keer terug als hij slaapt en hoop het zo te voorkomen de kinderarts zegt dat het nog niet heel erg is.
Passagierslijst PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november 2007, Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 21 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena Jollie: 16 januari 2008, 1e kindje, Kyana Mariona Berna1981: 16 januari 2008,1e kindje, Jesse Bigdream: 19 januari 2008, Ruben Joma: 24 januari 2008, Gwen Alysia Linda1980: 29 januari 2008, Stef Lindsay: 14 februari 2008, Dominic Hans Frederik 12 meisjes - 11 jongens PinkLady Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008 daantje86: uitgerekend 07 juli 2008, 2e kindje, Meisje Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 07 sept 2008, 4de kindje 1 meisje - 2 jongens- 4 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner
En daarna moeten we nog even een poosje geduld hebben.... tot Daantje zover is Wel erg leuk om te zien dat na een jaar er toch al zoveel Pink Mama's zijn, ik hoop echt dat heel gauw iedereen zo ver is, ik duim ervoor!
pff... even stress hier. Ik dacht mooi het kdv geregeld te hebben. (op tijd gedaan ivm wisselende diensten). Ze zouden naar alle waarschijnlijkheid flexibiliteit aan kunnen bieden. Nu belde ze dus vanmorgen dat dat niet ging lukken! Gelukkig het andere kdv hier nog kunnen bellen en die hebben door net een nieuwe vestiging geen wachtlijst! Wat een opluchting zeg!
Irritant is dat he, wij hebben uiteindelijk ook wel een plekkie gevonden, maar wel met de wentijd (eerste 2 weken) tijdens mijn eerste werkweken... Niet bepaald relaxed, maar wel opgelost dankzij lieve opa's en oma's
Het is nu echt aftellen inderdaad. Ben het wel zat nu Het is in ieder geval al behoorlijk aan het rommelen.
he jelske wat balen zeg.... maar fijn dat je bij het andere kdv wel meteen terecht kan meiden nog maar een dikke week en dan is de eerste pinkbeeb een half jaar oud.... wat gaat het toch snel!
je kan ook een handdoekje onder zijn matrasje leggen en die soms wat naar links en soms wat naar rechts laten hellen... Bij judith werkte het erg goed
@xenas: meid wat vervelend zeg... ik hoop dat de osteopaat helpt... Misschien dat ie toch wat last heeft van KISS...
Zag op de lijst dat er bij nog niet stond dat we een meid krijgen, wat mij betreft mag dat op de lijst hoor hihihi