@Sann leuk he dat steeds meer bewegen trouwens mooi buikkie @linda mooi mannetje hoor @jelske ja gaat hard meid!
Dank jullie wel! Justin is echt een heerlijk mannetje,en vannacht heeft hij voor het eerst goed geslapen en melde zich netjes om de 3 uur Gisteravond ben ik lekker met hem in het grote bad gegaan(eigen badje en tummy tub vind hij niets),maar van het grote bad genoot hij!en ik nog meer hihihihi http://www.mijnalbum.nl/Album=VTAAIHXB
@ Nathalie wat een heerlijk manneke! *Smelt* Hier alles ietsje minder! Moest maandag op controle bij de Vk. Alles was in eerste instantie goed maar bij het glucose prikken was het aan de hoge kant 8,7 Dus verloskundige zkh gebeld voor afspraak bij Gyn en een echo! Hier uit was idd te zien dat mijn glucose verstoord is.... heb nog veel vruchtwater en ons manneke heeft zijn buikje groter dan gemiddeld! Bij het bloeddruk meten liep het allemaal in de soep. Na 3x gemeten te hebben en steeds uitkomende zo rond en op 168/98 werd ik meteen doorgestuurd voor een Ctg te gaan maken! Gelukkig doet ons manneke het wel nog goed maar sta nu 2x wekelijks onder controle van de Gyn. En krijg dan beide keren een Ctg! We mogen dadelijk weer gaan voor een ctg en hopelijk is mijn bloeddruk nu een beetje binnen de maat! Pff maar heeft me allemaal erg onzeker gemaakt zeker omdat ik de gehele rit nergens last van gehad heb! Zelfs als mijn bloeddruk zo hoog is voel ik me Prima terwijl ik totaal niet bekend ben met hoge bloeddruk! Op naar straks maar weer!
Jeetje Pearly, dat is wel schrikken, ineens die hele molen in Gelukkig doet je mannetje het hartstikke goed. En houden ze hem goed in de gaten. Maar het maakt het laatste stukje naar de finish wel erg spannend Sterkte meid!
jeetje meid niet niks, ik snap dan niet dat ze je dan gewoon niet gaan inleiden he, je bent al ruim 38 weken, dikke knuff
@Pearly: ik heb hetzelfde gehad als jij. Mijn bloeddruk werd ook ineens te hoog maar ik voelde me prima. Helaas moest ik maar gewoon om de twee dagen komen en over inleiden viel niet te praten. Ik hoop voor jou dat je hoge bloeddruk komt omdat beeb er aan komt. Sterkte ermee.
@ Nathalie: wat een scheetje! En fijn dat je zo al redelijk rust krijgt in de nacht! @ Pearly: succes in het ziekenhuis, hopelijk kunnen ze je wat geruststellen.
Passagierslijst PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november 2007, Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 21 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena Jollie: 16 januari 2008, 1e kindje, Kyana Mariona Berna1981: 16 januari 2008,1e kindje, Jesse Bigdream: 19 januari 2008, Ruben Joma: 24 januari 2008, Gwen Alysia Linda1980: 29 januari 2008, Stef Lindsay: 14 februari 2008, Dominic Hans Frederik 12 meisjes - 11 jongens PinkLady Nathalie1973: Uitgerekend 14 maart 2008, 4e kindje, Jongen Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008, Meisje daantje86: uitgerekend 07 juli 2008, 2e kindje, Meisje Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Meisje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 07 sept 2008, 4de kindje 3 meisjes - 2 jongens- 2 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner Derona