@nathalie ... mooi mannetje hoor! @pearly ...denk aan je meid. Succes in het zkh. Gisteren bij de vk geweest. Bloeddruk goed en uk heeft een prachtig hartslagje van rond de 135/140. Maar omdat ik zo snel groei [bm ligt al boven de navel] wil ze dat ik woensdag voor een extra echo ga. Even een spannend weekend dus.
Spannend Diddl, die BM gaat dan idd hard. Maarrr.... die heeft natuurlijk ook al de nodige ervaring, toch? Sterkte met wachten dit weekend en woensdag komt t vast helemaal goed xx
Passagierslijst PinkMommy: Brigitte; 01 september, Judith Xenas: 14 oktober, Jesse Nynke: 17 oktober, Marijn Astrid: 19 oktober, Nathan Jotim: 23 oktober, Decco Dylano Chrisje: 25 oktober, Damien Usmommy: 26 oktober, Cooper Maximilian Jen: 27 oktober, Esmay Choco: 2 november Jasmijn Irene: 7 november Veerle Ikke1981: 8 november 2007, Quinn Fem: 12 november 2007 Sharon Petra Murmel: 19 november 2007 Hester Margaretha Salapio: 21 december 2007, Mirre Lindy: 6 januari 2008, Demy Chayenne Johana79: 7 januari 2008, Danielle Maria Antoinette Mariekepieke: 14 januari 2008, Marit Helena Jollie: 16 januari 2008, 1e kindje, Kyana Mariona Berna1981: 16 januari 2008,1e kindje, Jesse Bigdream: 19 januari 2008, Ruben Joma: 24 januari 2008, Gwen Alysia Linda1980: 29 januari 2008, Stef Lindsay: 14 februari 2008, Dominic Hans Frederik Nathalie1973: 7 maart 2008, Justin 12 meisjes - 12 jongens PinkLady Pearly: Uitgerekend 22 maart 2008, 1e kindje, Jongen Daantje82: Uitgerekend 14 juni 2008, Meisje daantje86: uitgerekend 07 juli 2008, 2e kindje, Meisje Sann: Uitgerekend 08 juli 2008, 1e kindje Meisje Jelske: Uitgerekend 16 aug 2008, 1e kindje Diddl: Uitgerekend 07 sept 2008, 4de kindje 3 meisjes - 1 jongen- 2 verrassingen Wanabee Pink: LaFemme: Geen banner Bianc: Geen banner ------------------------------------------------------------------------------------- Even aangepast Er stond dat ik bevallen was op 6 Maart,maar dat is 7 Maart. Hier gaat alles goed! Vandaag kraamhulp voor het laatst en blij toe! Pfff wat een mens zeg Zwaar anti BV en gaf mij het advies om gisternacht een flesje KV te geven Even een stukje kopieren van de Maart 2008 mama's
@nathalie.. jeetje meid.. nou das ook niet genieten dus van je kraamtijd! Gelukkig is ze morgen weg! En dan genieten he! Geef je knulletje maar lekker bv wanneer hij dat wilt hoor! En zelf kleertjes uitzoeken! @pearly.. sterkte meid! Maak je niet te druk hoor! Als je ze goed in de gaten willen houden is dat prima! Waar je zelf ff op moet letten is van die zwarte sterretjes.. als je die ziet, dan wel meteen bellen! Trouwens.. nog een leuke tip.. als je en ctg scan hebt.. neem het op met je mobieltje! Super leuk! Heb ik ook gedaan.. en nu heb ik een minuut lang de hartslag van Jesse waar ik af en toe naar kan luisteren! Dat geluid hoor je daarna nooit meer!
Vandaag weer op controle geweest. ctg was goed maar bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant 145/96. Moet nu absolute rust nemen en meteen bellen/langs gaan als ik misselijk wordt of hoofdpijn krijg! Over die zwarte sterretjes gesproken dat is het enige wat ik aangeven heb wat nu geregeld merk/last van heb.....Maar dat zagen ze niet als een probleem. Wat een heerlijk manneke die Jesse van jullie *smelt* En bedankt voor de tip meid!
Hallo meiden, Laat ook eens van me horen hierzo! Zie allemaal mooi kids voorbij komen, en veel zwangerschappen maar er kunnen natuurlijk nog veeeeeeeeel meer bij Mag ik ook even met ons zoontje pronken?
Tjeeee.... nathalie.... wat een verhaal zeg.... Ik zou hier absoluut melding van doen bij de Kraamhulp-org. Dit moeten ze weten, hoor, zo iemand functioneert gewoon niet in haar beroep en moet gecorrigeerd (of ontslagen) worden! De bedoeling is dat ze jou helpt en niet dat je op je tenen door je huis moet sluipen, stiekem moet voeden en zelf de rommel moet opruimen en stofzuigen. Ik heb er maar een woord voor: schandalig!