Wat heb ik weer een mooie mannetjes voorbij zien komen! Al die Pink Babys zijn knapperds! Hier ook weer super! We hebben vrijdag een pretecho gehad en ons hummeltje lag flink te bewegen, heel mooi om te zien allemaal.... Foto's staan op onze website: www.hummeltjetimmermans.babyhomepage.nl
Wat fijn Jelske, dat alles er goed uitzag! Dit wsa dus een extra echo, voordat jullie de 20-weken screeningsecho hebben laten doen? Wat een bijzondere volgorde! (waren jullie te nieuwsgierig?! )
Ik heb de pretecho's in Eindhoven laten maken voor de opleiding voor radiologen etc. Ik was de proefpersoon op wie de studenten mochten oefenen. Bij 24 weken heb ik daar nog een afspraak. En dan moet het bij hun net in het lesschema passen.
Hahaha ... wat een super foto zeg. Hier was de extra echo goed. Ons kleintje ligt helemaal op schema en geen vreemde dingen te zien op de echo. De bm ligt "gewoon"erg hoog. Ben dus helemaal blij. Heb 2 mooie foto's mee gekregen. De een heb ik als avatar en de ander zal ik even hier plaatsen. Hier kijkt uk ons even aan.
Ben zo blij voor je dat alles gewoon lekker goed zit Diddl! Op naar de volgende echo om te zien of jullie fritsie een m/v is....
@ diddl super meid dat alles goed was! hier nog alles vrij stilletjes af en toe rommelt het wel wat maar lijkt er niet op dat het gaat doorzetten! We wachten geduldig af wanneer ons manneke zich gaat melden! Fijne dag meiden
nieuws van pearly (sorry, vergeten hier te plaatsen): Gisteren om 13.37 uur is haar zoon Kyano geboren! Hij weegt 4150 gram en is 53 cm lang. Alles is goed gegaan, alleen heeft Pearly veel bloed verloren en moeten ze wegens eventueel infectiegevaar 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Pearly: ook hier nog van harte met je zoon meis!