Wat een scheetjes allemaal! Hier weer terug van de 20 weken echo. Alles was goed met ons eigenwijsje... We wilden niet weten wat het gaat worden, maar hij/zij doet het hartstikke goed!
DIDDL, willen jullie nog een echo om het echt echt echt 'zeker' te weten? JELSKE, superrrr! En wat een mooie pinkbaby's maken wij pinklady's
Hé meiden, Ben hier al veel te lang niet meer geweest! Kreeg sowieso ineens geen berichtjes meer... Maar ben er weer! x Linda
Hoi hoi, Hier gaat alles goed,alleen Justin is erg verkouden en zijn neusje zit erg verstopt Heb nog wat foto's van gisteren. http://www.mijnalbum.nl/Album=BZWZORH8 Had wat gel in zijn haar gedaan hihihihihi
Murmel: het gaat hartstikke goed met Stef! Het is zo'n lekker ventje We hebben er sinds zaterdag ook een puppie bij (zie album), dus lekkere drukke boel hier hihi En dan ben ik ondertussen ook nog aan het werk, zucht... Nathalie: leuke foto's hoor!
@ nathalie, wat een leuk manneke! @ Linda, fijn dat Stef het goed doet. Wat ben je al snel aan het werk dan? @ Murmel, mn gevoel zegt al de hele tijd dat het een meid wordt, maar ik heb werkelijk geen idee... nog even geduld hebben en dan weten we het!
@Nathalie: leuke foto's meid. Wat vervelend dat hij zo verkouden is. @Linda: fijn dat het zo goed gaat. Je bent idd al snel weer aan het werk of is dat echt nog maar net? @Jelske: zou leuk zijn, jij ook een meisje
Ik ben vorige week maandag begonnen. 2 weekjes eerder dan eigenlijk de bedoeling... Heb een nieuwe baan en daar moest ik 1 april beginnen...