Ik zat even bij de dec mama's te neuzen en wie zie ik daar op de lijst staan ... bianc! Lieve bianc ... super gefeliciteerd meid!
haaaa meiden! goed om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat! Met Jesse gaat het ook goed! Hij is ondertussen alweer een half jaar! Wat gaat dat snel! Echt bizar! Kijk even op http://www.kleinefloep.babysite.nl/ voor de laaste nieuwe foto's! x Wen
@bianca Gefeliciteerd! @Jelske leuke site en een mooie buik meid! @Xenas81 wat een heerlijk ventje ! en een half jaar gaat hard ! Hier alles goed met Gwen ook, medicijnen voor de reflux werken goed al minder last van maagzuur gelukkig! alleen wel een heel gebeuren hoor ze heeft nu Losec, Motillium, en lactulose maar ja als het helpt!
Veel beterschap voor Gwen ... extra beterschap dan dus, want het gaat al veel beter ... gelukkig maar
Leuke foto's Joma, ze ziet er vrolijk uit! En al oorbellen, jeetje dat zou ik echt nog niet aandurven! Onze knul krijgt sowieso geen oorbellen, das meer voor meiden vind ik!
Oh ja, zó grappig... Stef zet gewoon al stapjes! Lijkt mij nog veel te vroeg, maar het zijn echt stapjes! Hij is sowieso zo sterk in zn benen, maar hij tilt sinds gisteren echt zn knietjes op en zet dan een stapje! En dan zn andere knietje en weer een stapje! Zó grappig! Hoe trots je je dan voelt zeg!
Leuke foto's, joma... wat vroeg voor oorbelletjes... Wat knap van Stef... nog even en hij loopt de marathon!
zooo even up-en hoor! Hoe gaat het met de Pinkies? Ohh wat een heerlijke spam zag ik weer! En al oorbellen! Wow! Das vroeg! Deed het geen zeer?
hier gaat alles goed we hebben zoooo'n lieve baby hij slaapt alleen een beetje veel dus ik zie hem ook niet veel. Wat een schatje die Gwen, oorbellen houd ik niet van bij baby's maar goed dat is ieder zijn keuze Jesse krijgt ze iig niet LOL
Hey fijn dat alles goed gaat met iedereen! Hier ook wel hoor! Gwen is al weer 3 maandjes nu afgelopen donderdag weer naaar het cb geweest en ze woog nu 5330 gr en was 60,5cm Oorbellen ja had ik zelf ook met 8 weken al! ja ieder zijn keuze hoor ! en ja wij vinden het geweldig! ze heeft bijna geen kik gegeven hoor was ff 10 seconden jammeren en daarna toen we naar buiten liepen lag ze alweer in coma! ze doen ze ook niet meer schieten hoor! en ze weet later niet meer dat het gebeurd is
Zeker weten worden hier buikfoto's gemaakt! Gaat superhard! Op onze site (onder de www knop) staan alle foto's...