Pink Ladys

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door , 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey Derona van harte gefeliciteerd meis...ooh geweldig zeg!
    Geniet ervan!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnxx meis :D

3. Niet meer actief

Op die datum was ik ook uitgeteld :D Uiteindelijk is ie 29 januari geboren!
    Gefeliciteerd meis!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ooh wat grappig zeg :D

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier weer een levensteken van mij. Met Marijn gaat alles prima.

Fijn te lezen dat het met alle pinkbaby's en pinkmama's zou goed gaat. Maar nog fijner is het om te lezen dat er weer een pinklady pinkmama gaat worden.

Derona: super gefeliciteerd meid!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    na lange tijd dacht ik kom ook even langs wippen....en ik zie dat derona zwanger is...wat super meid! gefeliciteerd :D

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Derona, van harte gefeliciteerd super! Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

Er staan trouwens weer allemaal nieuwe foto's van Mirre in mn album :D *trots* ...

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    JOEPIE! Nog een nieuwe Pink-Mama-To-Be erbij, geweldig! Gefeliciteerd meid! xx
    Ben je erg zenuwachtig, of valt het hopelijk mee? Zal allemaal wel extra spannend voelen nu?

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    euuuuh,spookt wel door mijn hoofd van,ik hoop dat het goed zit etc,
    maar ik probeer er wel elke dag van te genieten,
    als het mis gaat ja dan gaat het mis,maar ik ben super happy,
    kan het nog moeilijk bevatten

ook vooral het nu naar 6 maanden is gelukt inplaats bijna 2 jaar,

We wouden 6 juni al gaan vragen om een zaad test voor roel,maar dat is nu niet nodig :D

10. @derona... JEeeeh gefeliciteerd meid ! Echt helemaal super!

@all.. hier ook alles goed! Jesse is een onwijs lekker ventje.. die heel de dag vrolijk is! Zelfs als hij verhoging heeft!
    Zijn 2e tandje komt al door! Zijn 1e kreeg hij op moederdag! Bijzonder toch!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames. Hier gisteren een wat minder leuk dagje gehad. Kreeg 's morgeneftige bloeding een hele heftige bloeding ineens nadat ik op de wc geweest was. Vk gekomen en moest naar het ziekenhuis voor een ctg. Dat zag er gelukkig allemaal goed uit, maar ze vonden daar ook het bloedverlies wel erg fors. hoefde uiteindelijk niet te b lijven maar moet wel donderdag op controle bij de gyn daar en dan wordt er ook ff een echo gemaakt.
    Het bloeden is gelukkig gestopt en de resterende bruine rommel wordt ook steeds minder. Uk is ook drukker dan ooit dus das ook fijn. Maar ben goed geschrokken en moet ook rust houden van het ziekenhuis dus alles beetje aanpassen nu.
    Zal blij zijn als het donderdag is, want vind het toch nog steeds wel eng.

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    PFf Sann wat zul je geschrokken zijn zeg,
    waarom krijg je nmiet eerder een echo,maja zo gaat dat natuurlijk weer,ze laten mensen eerst weer een paar dagen goed in de zenuwen zitten

sterkte,en het komt goed knuffie

13. Niet meer actief

Jeetje dat is wel schrikken ja! Hebben ze enig idee waar dat bloedverlies vandaan kan komen?

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb ik me ook afgevraagd ja waarom ik moet wachten tot donderdag. Misschien wilden ze de bloeding eerst de kans geven om te stoppen. Vind het ook raar hoor. hoe eerder je toch weet wat er evt. is hoe beter. Helemaal duidelijk is het niet waar het vandaan is gekomen. De vk dacht aan een gesprongen ader door het wat persen op de wc daarvoor, maar in het ziekenhuis vonden ze het bloedverlies wat veel voor die oorzaak.
    Donderdag maar afwachten dus. Gelukkig is er nu geen rood of bruin meer te bekennen, dus dat is positief.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja ik snap dat echt niet,ze kunnen dan toch ook wel meteen zien miss wat er aan de hand is,

16. Jeetje meid, dat was schrikken zeker!
    Hoop dat je van de week snel terecht kan!
    En dat je weet waar dat bloed vandaan kwam.

Liefs Wen

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje Sann, wat een schrik zeg. Fijn dat het bloeden nu gestopt is.

18. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Jeetje Sann, wat schrikken zeg! Ik vind het inderdaad ook apart dat ze tot morgen wachten!
    Dikke knuffel voor jou!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een schrik! Heel rustig aan doen nu en ik zou me maar niet te veel zorgen maken. Als de artsen ook maar het vermoeden hebben dat er iets ergs aan de hand is wat acuut ver/geholpen moet worden, dan hadden ze je echt niet laten gaan! En als de bloeding nu gestopt lijkt ... Maar ik snap je schrik hoor!

(zegt ze heel cool, terwijl ze zelf bij een gesprongen adertje in week 34 helemaal in paniek was ... dat waren dus een paar druppeltjes bloed :rolleyes: ;))

Dikke knuf!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    HEey meiden
    hoe gaat het nu met jullie?

Deel Deze Pagina