ja zenuwachtig maar voor de rest gaat het redelijk misselijk en moe maja dat hoord erbij he hoe gaat het met jou?
Kan me voorstellen hoor dat je zenuwachtig bent ... Hier gaat het prima. Ook best moe ... maar ja ... ook dat hoort erbij natuurlijk
Hey, Hier gaat het wel aardig. Ik ben voor controle naar het ziekenhuis nog geweest en heb een hele uitgebreide echo gehad die gelukkig goed was. Uk doet het prima. Waren een paar kleine bloeduitstortingen in de placenta te zien die de oorzaak geweest kunne nzijn van de bloeding. Gelukkig kunnen ze geen kwaad meer en heb ik ook geen bloedverlies meer gehad. Wel nog steeds verplicht rust en komende donderdag nog een keer op controle daar. Wel sindsdien veel onrust in mn buik en veel harde buiken. Vooral 's nachts rommelt het, hoogst irritant want slaap er erg slecht door. Maar goed, alles is goed met ukje, dus ik ben blij! @Derona: spannend meid. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ga voor je duimen. @Salapio: Fijn dat het daar goed gaat. Hoe gaat het met de andere dames?
@Derona, nog 3 nachtjes meid! @Sann, sterkte meis, fijn dat alles met de uk goed gaat! Rustig aan! @Diddl hoe gaat het met jou? Liefs
hoi hoi zijn we weer naar een tijdje zonder pc te hebben gezeten. alweer 35 weken en vandaag te horen gekregen dat ons meisje in stuit ligt met de billen naar de beneden en de rest omhoog. volgende week gaan ze een draaipoging doen.
@ Derona: jippie, wat een heerlijk gevoel is dat he! Geniet ervan.... @ Daantje, hopelijk gaat de draaipoging lukken! Zou fijn zijn zeg... Hier 30 weken vandaag! We kunnen ook gaan aftellen....
@derona ... wat fijn meid! Geniet van je zwangerschap. @daantje ... succes met de draaipoging. Hoop dat het lukt. @jelske ... lekker aftellen al!
@derona: o meid wat fijn! Nu lekker genieten van je zwangerschap @daantje: succes met de draaipoging.. wanneer moet je? @jelske: lekker aftellen meid! hier is de kleine meid alweer 9 maanden en iets meer dan 1 week oud... Ze is nu al langer uit mijn buik dan dat ze in mijn buik gezeten heeft. Raar idee hoor. Ze doet het super en wil van alles ondernemen. De grote ontdekkingsreis is begonnen en we moeten nu echt goed opletten. Maar wat is het leuk.......