@Derona: HOERA! Die kleine klopt al, wat geweldig moet dat zijn geweest! En een opluchting natuurlijk.. @Daantje: en, is ie gedraaid? Of is ie koppig geweest?
@ Daantje: is de draaipoging gelukt? Vanmorgen bij de vk geweest en alles is weer goed gekeurd! We mogen weer door... over 3 weken opnieuw controle!
Sann, hoe gaat het ermee? Geen last meer gehad van bloedingen? Met beebje allemaal goed? En met jou ook? Spannend hoor al ruim 36 weken (als ik zwangere buiken zie dan wil ik ook wel weer hoor )
het gaat hier goed gelukkig. Geen bloed meer en mag volgende week weer terug naar de verloskundige ipv de gyn. Ik moet het wel weat rustiger aan blijven doen, dus alles maar gewoon op een laag pitje. Huis stofzuigen verspreid over 3 dagen ipv alles achtger elkaar. Moet toch iets. Het wordt idd al spannend. nog maar eventjes. Man is gisteren voor de laatste keer vertrokken voor 2 weken en dat vonden we allebei helemaal niks Zal blij zijn als ie er weer is. Hihi, jij alweer in de verleiding?
Gelukkig maar! Zit je man ver weg? Kan me voorstellen dat jullie dat allebei niets vinden. En hoe lang is ie na de geboorte thuis? Hier nog geen echt verleiding hoor ... maar wel lichte kriebeltjes ... Nu heb ik dankzij de borstvoeding waarschijnlijk nog helemaal geen eisprong, dus dat is makkelijk (regelt de natuur toch maar goed). Maar over een half jaartje gaan we denk ik wel weer voorzichtig proberen ...
hey meiden. idd gistern de poging gehad en die is gelukt. ze lag in volmomen stuit op dta moment maar het draaien is gelukt dus nu netjes met hoofd naar beneden. wel heb ik sinds gisteren dat ik de kleine wel voel maar wel veel minder
OOh fijn meis dat ze gerdraaid is, hou het goed in de gaten,als jij denkt dat ze haast niet meer beweegt gewoon de vk bellen
Bigdream meis hoe gaat het nu met jou ik zie dat je aan de meeste vraagt hoe het met hun is,maar geen antwoord terug krijgt dus dan maar ff zo
Hier alles goed hoor, dank je wel. Ruben is donderdag alweer 5 maanden, het gaat echt snel maar super genieten! Het is zo'n heerlijke lachebek! Hoe gaat het met jou? Daantje wat fijn dat het kleintje gedraaid is! Sann, hoe gaat het met jou? Liefs bd
goedeavond meiden!hier een tijdje niet gepost hoe is het hier?zo te lezen goed! en hoe is met de zwangere aanstaande mama,s ? gaat voor een paar al opschieten nu
@Salapio: leuk joh, over een half jaartje voor een tweede gaan. Mooi leeftijdsverschil krijg je dan ook. Mijn man komt volgende week dinsdag of woensdag weer thuis. Dan blijft ie gelukkig 6 weken thuis. Blij toe als ie er weer is hoor, want merk dat ik hartstikke gefocussed ben op alles wat ik voel omdat ik op mn dood ben dat ik m te laat zou waarschuwen en ie niet op tijd thuis is. Word je niet echt rustig van. @Derona: fijn dat het goed gaat meis. @Bigdream: jeetje zeg, 5 maanden alweer. Wat gaat het hard zeg. @Joma: leuke foto's! @Daantje: fijn zeg dat de kleine gedraaid is. Ff in de gaten houden hoeveel je uk beweegt. Op zich is het wel normaal dat het wat minder wordt. Alhoewel ik hier met een hyperactieve te maken heb die nooit rust. Vandaag de 37 weken bereikt. Pfff, het gaat nu echt heel erg opschieten. Vind het nu wel spannend worden hoor!
gelukkig is de beweging weer het oude hier. vanmiddag naar de vk toe en hopelijk kunnen ze voelen hoe ons kleintje ligt of ze nog goed ligt. hoest verder met iedereen hier @sann ja de 37 weken grens lekker om die bereikt te hebben he @derona nog even volhouden en dan heb je 12 weken ook alwere gehad want natuurlijk dna nog even spannend blijft voor jullie
Sorry meiden heb lang niks van me laten horen. Hier gaat alles goed. Marijn is alweer 8 maanden. De tijd vliegt. @Sann en Daantje86: spannende tijden voor jullie. @Derona: nog 4 wken en dan heb je de 12 weken grens bereikt. Maar deze keer gaat het goed hoor ik voel het aan mijn water. @Joma: wat een heerlijk meisje is Gwen. @Bd: Ruben ook alweer 5 maanden. Fijn dat alles goed gaat. Met de rest ook alles goed?
Hier gaat alles ook goed. Heb even een behoorlijke dip gehad met de borstvoeding door prive omstandigheden,maar gelukkig gaat het weer heel erg goed Foto van ons manneke: