Ha dames, wat gaat het allemaal lekker met iedereen, fijn om te horen zeg! Hester begint een echte voetbal-hooligan te worden... zoooo schattig!
He meiden, Wat een mooie foto's allemaal! @Sann, ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je mannetje snel weer thuis komt! Geeft je veel meer rust! @Joma, ja he onze kinders alweer 5 maanden! @Nynke, alweer 8 maanden he en wat een heerlijk kind om te zien! @Daantje wat fijn dat jullie meisje goed is blijven liggen nu! Spannend hoor! @Diddl hoe gaat het nu met jou? Liefs
Wat komen hier toch een schitterende foto's van kindjes voorbij! Echt knapperds allemaal! @ Daantje, Wat goed dat je kleintje nu in hoofdligging ligt... nog even verder indalen en dan heb je daar ook weer een beetje zekerheid over! @ Sann, nog eventjes en dan komt je mannetje thuis! Lekker van genieten dat jullie meisje op haar vader heeft gewacht! Hier ook alles prima, lekker aan het aftellen tot aan mn verlof!
goedenavond meiden! zie dat het voor de zwangere ook al gaat opschieten spannend hoor meiden! voelen jullie jezelf nog lekker fit? of valt het nu toch wel zwaar?
het schiet zeker al op. wel irri met het warme weer maar we moeten wat over hebben he voor onze kindjes.
@ Zwangere meiden, hebben jullie een buddy (bij de juni/juli/aug/... mama's)? En als dat zo is, wil je dan vragen of de buddy ook hier het nieuws komt melden? Iedere keer als ik de pagina open denk ik .... ooooooo ... spannend! Sterkte ook met de laatste loodjes ... trekken jullie het nog een beetje? Ik werd wel een beetje ongeduldig in week 39 ... was nieuwsgierig ... gelukkig heeft Mirre me maar 5 dagen laten wachten Liefs!
zal het ook hier laten weten hoor meiden al zite r nu nog niet echt voorruit gang in en die ongeduld die heb ik nu al hoor
38 weken vandaag! Hier ook nu al ongeduld. Vanavond laat komt mn man eindelijk thuis en mag ze wat mij betreft komen. Maarja, zal je zien dat ik overtijd ga lopen. Jelske komt het hier melden hoor als ons ukje er is.
Hoi meiden! Hier al even niet wezen kijken! Hoe gaat het met jullie! Ik zie dat er al bijna weer 2 mooie pinkies aan zitten te komen! Super! Ik zal ook even een foto spammen van mijn schatje! Die ondertussen alweer 8,5 maand is! En de hele huiskamer door kruipt! Van de week lag hij ineens achter me in de keuken! Schrok me een hoedje haha! En gisteren hebben we zijn 3e tandje alweer gespot!