Hier is de kleine niet meer zo rustig... Nou ja de kleine wel maar de mn baarmoeder niet Het rommelt behoorlijk. Ik ga zo ananas eten, wie weet helpt het en zet het door
he ik zie het nu pas maar ik ben er ook nog steeds al ben ik eigenlijk nooit meer online. Wat gezellig
Hé meiden! Goh, ik was een tijdje terug dit topic kwijt (en ik maar zoeken, zoeken, zoeken, heel handig met die zwangerschapsdementie ) en daarna gewoon niet meer gekeken... Derona, van harte meid! Wat heerlijk voor je! Lekker van genieten, maar dat komt wel goed denk ik Alle wannabe Pink Ladies: Superveel succes! Ik blijf nog steeds duimen! Haha, heel veel Pink Ladies bij de oktobermama's! Ben heel benieuwd wie de eerste daar wordt hoor! Ikke wil wel, haha! Maar da's niet echt eerlijk tegenover de andere meiden! Liefs Chris
Yeah een nieuwe pink lady erbij...Daantje82 is zwanger... Ben zo blij voor je...wil het over al even tegen je zeggen GEFELICITEERD!
@Daantje: gefeliciteerd meid. Bij Astrid is het nu serieus aan het rommelen. Zal zij dan de volgende pink lady worden?
Veel pink ladys die op de laatste loodjes lopen zeg! Ben echt benieuwd naar de volgende Pink Baby! Hier vandaag goed nieuws gehad: de bloeduitslagen waren goed! Dat is alvast stap 1
Heee, ja daar was ik ook bij hoor! Ben inmiddels bijna uitgerekend en kijk vol verwachting uit naar mijn meisje. Ben echt supergelukkig. Was echt zo gezellig ja dat geklets op het NOD forum en zo spannend elke x wie er zwanger was. Lijkt al weer eeuwen geleden! xxx Irene
jahoeeeee daar ben ik ook weer even.. wel leuk dat dit topic blijft leven hoor! ik zag het ook van daantje... gefeliciflapstaart meid! de 20 weken echo van gisteren was helemaal toppie dames... een heerlijk gezond MEISJE krijgen wij... ze liet zich alles goed zien! Dus wij zijn heerlijk op een hele grote roze wolk aan het wegdrijven in de hoop dat we in februari hem mogen inleveren voor eeeeeen nog groteren liefs Jollie