Pink Ladys

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door , 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jawel hoor, alles in een iets lager tempo, maar dan gaat het allemaal prima. Ben wel blij dat het nu iets koeler is geworden....
    Het is nu wel helemaal onze maand! Wat een bijzonder idee hoor....

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    gaaf gevoel he als het dan eindelijk je maand is. nog maar eventjes geduld meis. Ben zoooooo benieuwd naar jullie ukje.

3. Ons kleintje is nog altijd niet ingedaald... volgende week weer opnieuw op controle, als het dan nog niet is ingedaald krijg ik een consult bij de gyn...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Kleine van jelske snel indalen

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen heeft vorige week buik virus gehad en hield niks binnen alles kwam er weer uit!en maar overgegeven en nog eens overgeven,ze zag er niet uit was echt een zielig hoopje en had opgeven moment ook geen plasluier meer, ze heeft 3 dagen , 2 nachtjes in het ziekenhuis gelegen aan de sondevoeding tegen het uitdrogen, en mocht gelukkig bij haar blijven slapen! ze is er 500 gr door afgevallen dus best veel afgelopen dagen spuugde ze nog en sinds vandaag gaat het goed!en houdt ze alles binnen!
    en wij hadden ook het virus dus waren alle drie ziek!

foto,s van in het ziekenhuis

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen met haar papa in het ziekenhuis

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gelukkig gaat het nu beter!

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Oh wat vervelend Joma je kleine meid zo ziek.... maar fijn dat ze weer thuis is nu.
    Hopelijk is ze snel weer de oude .. sterkte.

Afgelopen zaterdagavond hebben wij ook 3 uur op de eerste hulp doorgebracht en uiteindelijk hebben ze onze dochter opgenomen op de kinderafdeling [1 vd tweeling] ivm een urinewegontsteking en longontsteking.
    Ze was al een paar dagen flink ziek en had hoge koorts [39.4/39.8] en de AB sloeg maar niet aan, ook hield ze bijna niks meer binnen.
    Gelukkig mocht ze na een nachtje alweer mee naar huis en is alweer goed opgeknapt.

11. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He bah meiden, wat een rot berichten!
    Fijn dat alles weer wat beter gaat met jullie kinders!
    Liefs

12. @diddl & Joma.. jeetje meiden.. dat is even schrikken geweest!

Zielig he als ze zo hulpeloos in het ziekenhuis liggen!

Gelukkig gaat alles nu stukken beter!

Geef ze nog maar even een extra knuffel!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Diddle vervelend ook voor je dochtertje gelukkig mocht ze snel naar huis! geef haar maar een knuffel! en hoe is het met je buikkie? hou je het nog een beetje vol?

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @joma ... hoe is het nu met Gwen?

Hier gaat het z'n gangetje ... mag aftellen nu hé. :D
    Heb net de laatste buikfoto in m'n album gezet ... was al weer even geleden zag ik.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    MOOI buikkie een behoorlijke toeter hoor :) en ja aftellen begonnen toch weer spannend!! en met Gwen gaat het gelukkig weer goed !! ze is weer helemaal de oude en weer super vrolijk ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    UP!hoe is het hier?

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goed hoor alleen heel erg moe. damanja wil savonds niet slapen. ben dna 2 uur met haar ij gevecht voordat ze slaapt. ook zit ze de ene dag tegen de 700 cc kwa voeding en de dandere dag 500 nog wat cc per dag. wordt er zo moe van he

18. @ Daantje, balen dat het nog zo onrustig is met Damanja, hopelijk vinden jullie er snel wat rust in, zodat ze 's avonds beter gaat slapen.

Hier nog steeds alles rustig, dinsdag weer naar de verloskundige, ik hoop dat de kleine tegen die tijd is gaan indalen, maar voel het nog steeds hoog zitten, dus ik ben bang dat ik even naar de gyn mag... we wachten af....

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee kwam eens even kijken hoe het met de dikke buik(en) gesteld is... Maar Jelske houdt ons nog even in spanning, zie ik ;) !

Sterkte meid met die laatste dagen/weken en ik hoop dat die keine zich gauw overgeeft aan de zwaartekracht!

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jelske kom op snel bevallen ik word nieuwsgieirg naar jou kleine hihihi

hier gaat alles goed iedergeval,we zijn afgelopen week druk geweest met een wand zetten in de woonkamer,voor foto's moeten jullie ff de beebiesite aan klikken

knuffie

Deel Deze Pagina