Salapio Jammer dat het niet een super geslaagde vakantie is geworden, Ja Délano vind het super grote broer te worden en nee we willen niet weten wat het word dus blijft een verassing, en in mijn fotoalbum staat foto's van de baby kamer hihihi liefs
haj meiden sorry ben een tijdje niet in dit topic geweest hier alles prima demy kruipt en doet een poging tot goed zitten maar ze valt om hihi ze heeft al 2 tanden het gaat zo hard in het begin wou ik het niet geloven dat mensen dat altijd zeiden van meid let nou maar op het gaat zo snel. maar het is echt zo jeetje demy is al weer 7,5 ,mnd. en nu ze gaat kruipen niks is meer veilig hihi verder alles goed nog 1 maand en 6 dagen en dan hebben wij eindelijk vankantie Meiden die bevallen zijn gefeliciteerd meiden die zwanger zijn super vakantie gangers welkom back mensen die nog gaan. veel plezier en meiden die aan de klus zijn Succes hoor
@jelske gefeliciteerd met jullie zoon thomas hey meiden we zijn er een tijdje niet geweest. even update damanja. ze is voor eerst bij het cb geweest. weegt 4210 gram en is 56 cm lang. de reden waarom ik niet zo veel kom is dat ik met ene trombose been te maken heb. na bijna 2 weken met pijn lopen zijn ze erachter gekomen. dit is omdat ik niet echt een trombose been heb aan de buitenkant (wel rood en dik maar evrder niet.)maar binnen in wel. nu moet ik woensdag op nacontrolle gyn en donderdag na het ziekenhuis voor de rombose en dan hoor ik verder hoe of wat.
Jeetje Daantje wat vervelend. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen! En mooie cijfertjes heeft je dochter!
Ik leef ook nog, maar gewoon onwijs druk met ons mannetje! hij is al weer 9 maanden geweest, en eindelijk het tijgeren ondekt! Verder zijn we met hem veel bezig met ziekenhuis bezoeken, ivm reflux, en zijn longetjes. We hebben nog een hoop gepland staan dus word alleen maar drukker! Ik ga mn best weer doen om het hier weer bij te houden, sorry dat ik zolang afwezig ben geweest! Hoe is het met de andere meiden?
@Daantje: Wat vervelend zeg een trombosebeen. hoop dat het snel over @Ikke: jasses, ziekenhuisbezoekjes zijn minder zeg. Hopelijk gaat het gauw beter met de reflux en de longetjes @Derona: al bijna de 20 wekenecho weer meid. Gaat alles goed? Hier gaathet prima. Gisteren had Ivy wel erg last van verstopping en darmkrapjes dus dat was erg zielig. Telkens maar persen en dan weer huilen. Pfff, mn mamahartje bloedde gewoon zeg. Nu is ze gelukkig die harde keutel kwijt en hoop dat het nu goed blijft gaan met telken s een drupje olijfolie in de fles. Ik heb verder last van een ontsteking in mn schoudergewricht. Erg lastig met zo'n ukje. Heb er gisteren een spuit in gehad (heerlijk maar niet heus) en hoop dat het nu snel beter wordt. Gisteren was ze alweer een maand. Gaat echt hard. Heb nog even een leuke foto in mn album gezet. Ga nu lekker even douchen met mn dochter
Sann, het kindje van een vriendin van me had ook last van verstopping. Dat bleek te komen door kraanwater, sinds ze flessenwater gebruikt heeft ie nergens meer last van . Misschien is dat de truc? Ik hoop in ieder geval dat ze er geen last meer van heeft. Zo'n keuteltje uit zo'n klein wurmpie ... zielig!
Meiden ik breeg even in, Daantje86 is met een longembolie opgenomen en ligt aan de zware bloedverdunners.
hoi hoi meiden. heb idd longembolie erbij gekregen en 1 dag en 1 nacht in het ziekenhuis gelegen. nu met medicijnen thuis omdat ik het nog in een lichte vorm heb maar wel de komende 6 maanden zo en zo bloedverdunners slikken.
@ Daantje, jeetje meid, wat schrikken! Fijn dat je weer thuis bent, hopelijk knap je snel weer helemaal op!