ow dat wist ik niet. Ik dacht dat hij nu ook al ziek kon worden. We wachten gewoon af wanneer hij door gaat slapen. Heb in mijn achterhoofd ook dat hij te vroeg is. Merk dat aan bepaalde dingen goed.
ff in steno zit te voeden... nog steeds koorts, dus om 14.20 naar ha.. hopelijk gewoon griep en geen ontsteking oid.... baal goed.... volgens mij had ik ook nog niet op dat lachebekje gereageerd.. wat een plaatje! geweldig!!!!
Hoi, Jannie, beterschap! Ik ga zo weer ff naar de wijk om Ties te wegen. Ook vannacht heeft hij weer doorgeslapen! Tis toch geweldig! Om 6.45 uur de fles en daarna nog geslapen tot 10.15 uur!! Dus ik heb ook heerlijk uit kunnen slapen. Fijn weekend!
heerlijk miniM... hier helaas 2 monsters die me wakker maken.. femke heeft ook tot 9 uur geslapen (kwam om 5.45 voor eten en vanacht 2x wakker, maar weer stil met speen)
grrr, tjeerd nu ook de griep.. hopelijk word het de jongens bespaard... vandaag wel ff het kado voor jelle zijn verjaardag ophalen, dus maar pcm slikken (is zo'n 2 uur rijden) hoorde net van een vriendin dat door mijn griep femke idd kan gaan regelen op de BV (verklaard waarom ze gisternacht en vanacht wakker was en overdag ook zo vaak kwam) en rond de 6 weken gaat ze uit zichzelf regelen.. nou.. lekker dubbelop...
@ minim, was ties goed gegroeid. Heerlijk dat lange slapen zeg. @ Jannie, hopelijk is je griep snel over. @ andere meiden, hoe gaat het met jullie en jullie kids? Karrad heeft hier van 19:30 tot 2:00 geslapen. Heeft toen gegeten en daarna hebben we om 6:30 wakker gemaakt. Ben zo trots op hem. Hopelijk gaat dit door zetten. Gisteren zijn voeding omhoog gedaan met 10 ml per fles. Hij kwam al een paar keer een uur vroeger voor zijn voeding.
lekker deesje... hoop met je mee dat lars het doorzet! ennuh... wakker maken hoeft niet he meis!!! lekker laten slapen.. ga je vanavond proberen de laatste fles eind van de avond te geven??? slaapt tie misschien helemaal door
Ik ben er echt heel erg over te spreken. Zou ze niet gelijk gaan gebruiken, maar ik had hem best 3 weekjes eerder willen hebben. En 3 voor 30 is een goed koopje hoor!
Goedemorgen meiden, Hier heeft mijn kleine topper weer 8 uur achter elkaar geslapen. Kom alleen steeds beetje rot uit nu met de laatste fles, zo rond 21.00 hooguit 21.30 maar dan slaapt ze tot ergens tussen 5 en 6! Wel af en toe even speentje erin, maar dan slaapt ze gelijk weer door. Vanmorgen was wel raar, ze kreeg om 5.25 een fles, ging daarna heerlijk slapen. Normaal wordt ze dan zo rond 8 wakker. Uurtje kroelen samen en dan de volgende fles. Nu werd ze om half 8 wakker, en helemaal overstuur en over haar toeren. Niet stil te krijgen, gillen echt. Heb om half 9 maar de fles gegeven, toen huilde ze nog steeds. Die heeft ze op en ze slaapt nu. Arm kind, voor moeders ook niet zo lekker wakker worden.. Nou Jannie, lekkere ziekenboeg bij jullie. Daar zit je niet op te wachten. Beterschap voor jullie meid! Het heerst ook behoorlijk als ik zo om me heen kijk hier. Zoveel mensen hebben de griep. Jeetje Dees, wat doet Lars het al goed zeg. Super toch. Zag een nieuwe foto van hem op fb. Wat een mooi mannetje zeg, en ook al zo bos met haar hè. Valt het erg uit? Hier dus bijna niet, het wordt hier wel met de dag lichter bij Floor. Kan hier al heel klein staartje maken in dr nek..hahaha..
Floor die kwijlt hier opeens zo erg de laatste dagen. Normaal geef ik haar de vit D druppels op een lepeltje. Gaat goed, maar dat loopt er nu net zo hard weer uit. Ik weet dat ik het niet in de fles mag doen. Maar als ik het nou in de speen druppel en haar dan gelijk de fles geef dan zou dat toch ook moeten lukken. Dan slikt ze het in ieder geval gelijk door.
@ wen, misschien naar gedroomd? Ja lars doet het echt goed. Mogen helemaal niet klagen. Is ook een heel lief mannetje zolang we maar ritme in de dag houden. Zijn haar is nog niet uitgevallen. Lijkt ook wel of het al groeit. Hij heeft net een matje in zijn nek. Hi hi. Als je die vitamine in haar mond doen en dan meteen haar tutje er in stopt helpt dat ook niet?
Wen, de vitamines zo geven lijkt me goed hoor. Je mag ze ook in de fles doen. En fles, is het geen optie om haar om bijv 12 uur de fles te geven? Zodatze t misschien volhoudt tot 7 uur ofzo? Zit e meteen in t goede ritme. Dees, fijn datLars t zo goed doet! Haar, ties zn haar valt wel uit... Eerst bovenop, nu de zij- en achterkant.. Gabber baby...
Hier iets raars. Ik dacht vanmorgen dat ik ongi werd. Had bloed verlies. Nu zet het niet door. Kan dit nu nog van de bevalling zijn? Of toch ongi?
hoe lang was je al vrij van vloeiïngen? kan bes begin van je ongi zijn hoor... foto foto!! van gabber ties hier al bijna een staartje in de nek.. bovenop en zijkanten zijn nog kort kan niet wachten tot kapster mama aan de slag kan hier vanmiddag bij mijn oma geweest met de kids.. ze glom weer van trots.. zo mooi om te zien hoe dol ze op de kinderen is.. zien haar eigenlijk te weinig, maar zelf komt ze nergens meer en ze woont ruim 1,5 rijden, dus ook niet iets om wekelijks te doen.. want een uurtje is echt lang zat.. de drukte word daarna haar teveel...
Ik vloei nu 2.5 week niet meer. Ik denk dat het iets anders is. Tis nu bijna weg. Heb wel last van mijn bekken. Ja ik wil ook een foto zien
Ik werd ook al ongesteld na een goede 4 weken. Heeft goede week aan houden. Met zelf 2 dagen niks tussendoor en toen weer vloeien. Hier vanmorgen weer ongesteld geworden, voor de 2 e keer dus al na de bevalling. Begin vanavond ook gelijk aan de pil. Dus kan heel goed je ongi zijn hoor.
Deesje kan inderdaad je menstruatie weer zijn. Hier inmiddels ook weer. En ga direct met de pil beginnen. Hier even wat mindere daagjes of vooral nachtjes. Ze heeft veel krampjes en huilt veel. En ze heeft ook heel veel honger. Dus komt soms om de drie uur snachts... Hopelijk heeft het met het sprongetje te maken. Ze begint nu ook echt te lachen.
Hier zaterdag begonnen met de pil, maar nog niet ongesteld geweest.. Bij borstvoeding blijft je ongesteldheid ook vaak weg. Heb nu een minipil, die geeft in combinatie met borstvoeding de goede anticonceptie. Je wordt dan ook niet ongesteld omdat je hem door moet blijven slikken! Super dus Jim heeft vannacht 8,5 uur geslapen ben zooo trots en blij!!