Pink mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door miniM, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Juul, wanneer is je nacontrole? Ik heb nooit ijzertabletten gehad, maar weet wel dat dat een bijwerking ervan is. Hoe is het met Lois? Weer beetje beter?
    Hier gebruik ik al vanaf een week of 4 iedere dag een spraytje van die baby neuspray. raadde de arts aan bij het cb, dagen zoals nu als ze er veel last van heb. Doe ik iets meer.
    Vreselijk hè die ongi, hier nu dag 4, maar voel me nog steeds als een dweil.

Meeting, leuk! R'dam, Breda. Ik woon meest centraal denk ik. Dus maakt mij helemaal niks uit.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    juultje, ijzertabletten geven idd problemen met je ontlasting. heb je er geen zakjes voor betere ontlasting bij gekregen?
    anders ff de assisitente bellen. die kan met de ha overleggen en recept geven voor die zakjes.

hier nog geen ongi, maar heb ook wel heel lang nagevloeit.. ben nog erg aan het twijfelen of ik weer iets wil gaan gebruiken straks... ik groei nl dicht van hormonen... en mag niet zoveel ivm de bv.. dus misschien de minipil.. want die rubbers ben ik nu al zat...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen en Juultje, hoort dat erbij dat de menstruatie zo heftig is de eerste keren na de bevaling?! Dat beloofd wat! Hoop dat jullie er snel vanaf zijn of het overgaat in een 'normale' ongi!

Wannneer zijn de eerste prikjes? Getver, daar zie ik nu al tegenop. Zo zielig.

Meeting :p?! Ik dring mezelf op als al die scheetjes van babys naar Rotterdam komen hoor. En eis een herhaling in Aug/September als mijn reusje gewend is aan de buitenwereld. :p

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #264 Skaya, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    Stampertje, ik had al gestemd op je uk paar dagen geleden! Je gaat vast winnen!! ;)
    De aanhechting van je buikspieren? Bdoel je de ruimte die er in het midden ontstaat dat die nog niet dicht is? Hoelang zou dat ongeveer moeten duren? Merk dat ik nu een kleine opening/spleet heb tussen mn buikspieren, ziet er heel raar uit als ik overeind kom en mn buik aanspan :$.

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi!!

Skaya, het boekje van het CB krijg je bij de intake. En je kunt ook heeeel veeeeel vinden op internet. Komt goed!

Wen en Juul, vandaag weer een betere dag??

Stampertje, een meeting lijkt me dol! hahaha. Mijn voorkeur is wel Tilburg of Breda. Rotterdam is wel erg ver voor mij. Nou ja, eigenlijk voor Ties in zn totaal niet favoriete maxicosi.

Verkouden, ik moet het af kloppen, Ties is het gelukkig (nog) niet. BEn benieuwd hoe het gaat als hij naat het kinderdagverblijf gaat. Maar gelukkig duurt dat nog ff.

Ontlasting, hier geen ijzertabletten maar soms nog wat moeite. Roosvicee Laxo doet hier wonderen.

Hier gaat het goed. Vandaag heerlijk uitgeslapen. Ties had de laatste fles om 23 uur en geslapen tot 6.45 uur. Daarna lekker bij mij in bed uitgeslapen tot 10 uur!!! Dus ik kan er wel weer tegen vandaag:D

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hier mn allergrootste trots!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, wanneer moet je weer gaan werken??
    Zoooo dat is nog eens lekker uitslapen zo!! Nog beter dan mijn nacht!

Achhhh wat een vrolijk mannetjeee :D:D!!!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mini, wat een schatje!!!

voor mij is beiden een eind weg.. in het weekend is tilburg of breda nog wel te doen, maar in door de weeks echt niet, want dan moet ik met ov...
    maar rotterdam blijft mijn voorkeur.. is ook al een uur sturen, maar ligt maar een 20 minuten bij mijn ouders vandaan :D
    zien die hun kleindochter ook nog eens ;)

bah... buiten alleen maar regen... wilde eigenlijk naar de diertjes toe zo en das alleen op woensdagmiddag open...

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mooi mannetje MiniM. En hij slaapt heerlijk lang :)

Vandaag inderdaad een betere dag. En vooral vannacht een betere nacht. Loïs heeft 6 uurtjes geslapen en dat vind ik dan toch weer heel netjes. Ze ligt nu wat te produceren ruik ik. Dus zo maar eens een schone luier geven :)

Ongi nog steeds veel maar minder pijnlijk dus het is een beetje op zijn retour denk ik.

Ontlasting idd hard. Maar wat ik gênanter vind ik kan het niet ophouden. Dus als ik voel dat ik moet dan moet ik ook. Dus met de nacontrole over twee weken maar even vragen.

Hier zijn we trouwens nog niet gezellig geweest zeg maar. Vind het een beetje eng. Hoe ging het bij jullie?

Meeting voor mij is het allemaal een uurtje rijden dus het maakt mij niet zoveel uit.

Jannie misschien is een spiraal dan wat.

Voelt Floor zich al wat beter Wen?

Wanneer mogen jullie weer werken?

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, hij is zo leuk!!! :D

@juul, hiet na 6 weken weer sex gehad. Was beetje bang, maar ging echt prima. Had een kleine 2 weken geleden wel opeens weer wat pijn met het vrijen, maar denk dat ik toen rond me eisprong zat.

Misschien toeval hoor, maar merkte het vorige keer ook. Tijdens mijn ongi zijn de hechtingen weer wat gevoeliger. Bij jou ook?

Floor hier nog steeds strondverkouden, ze lag net te snurken.hahaha..

ontalsting is hier niet hard, maar als ik moet, moet ik ook echt gelijk.. Echt ophouden is nog niet echt een optie..

Was jij naast de buikpijn ook zo duizelig en hoofdpijn?

En waarom kunnen die kleintje als ze die speen nou echt zo lekker vinden, dat ding niet gewoon in hun mond houden!!!!! :p

Hier 1 mei weer aan het werk (nu al buikpijn bij het idee dat ik haar een hele dag weg moet brengen, vreselijk)

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha mijn vriend vroeg zich al af of er geen elastiekjes aan de speen gemaakt konden worden....:D

Ja inderdaad rond mijn ongi ook meer gevoelig van binnen zeg maar. Fijn dat jij dat herkent ook van de ontlasting. Pff echt een opluchting. Nou ja niet echt fijn voor je natuurlijk maar ehh je snapt wel. Vooral in het begin van de menstruatie veel duizelingen inderdaad. Ik verlies ook echt propjes...:$

Ik ook 1 mei weer aan de gang. Geen zin en dat voor een work-a-holic :D:D:D

Ahh arme floor. Volgens CB kun je ui onder het bedje/wiegje leggen en komt het dan eerder los.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    juultje, ik heb net mijn eerste klantjes weer gedaan ;) mijn mannen geknipt... en volgende week woensdag beginnen de dwarsfluitlessen weer..

voordeel is dat ik mijn uren zelf indeel en langzaam aan opstart..

spiraaltje wil ik eigenlijk niet meer.. heb hem al 2x gehad.. maar met bv beviel hij toch minder..
    manlief laat zich volgend jaar helpen.. dit jaar hebben we de verzekering er nog niet naar...

ui naast het bed werkte voor femke trouwens ook heel goed en het hoofdeind een deken oid eronder, waardoor ze aflopend liggen..

femke heeft leiver haar knuistjes.. ben bang dat zij een duimertje word... niet handig, want die kan ik niet afpakken..
    speen pakt ze soms wel.. maar meestal niet meer...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties op zn fotootjes.

Werken? Ik wil er ook nog niet aan denken.... 23 april moet ik weer beginnen.

Meeting, ik vind Rotterdam eigenlijk echt te ver. Maar als jullie daar over uit zijn dat het Rotterdam wordt, sla ik gewoon een keertje over. Dan maar de volgende keer Breda of Tilburg.en jullie zijn natuurlijk ook welkom in het kei gezellige Eindhoven.

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, wat eens schatje is het zeg. Zo lief.

@ meeting, rotterdam vind ik niks. Breda zou ideaal zijn. Tilburg is ook goed te doen, maar voorlopig hoeft het voor mij nog niet. Ik kan met lars nog niet zoveel zeulen. Dan is hij helemaal van de wap af.

@ speentje, beste idee van nederland? iets verzinnen dat die speen in het mondje blijft.

@ werken, ik moet 7 mei weer beginnen. Zie er niet echt tegen op eigenlijk.

@ ongi, ben ik nog niet geweest. Heb wel heel klein beetje bloed verlies gehad. Had toen wel weer pijn aan mijn bekken.

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hier net even naar thebe (consultatiebureau) gebeld. Lars spuugt best wel veel als hij in bed ligt. Nu weet ik dat er johannesbroodpitmeel bestaat voor spugende baby's. Wil even weten of ik dit in zijn fles mag doen. Hij heeft ook in een record tempo zijn fles leeg. Ik denk dat hij totaal maar 5 minuten drinkt. Doen er wel 15 minuten over. rusten tussen door.
    Word vandaag terug gebeld omdat alle verpleegkundige in gesprek waren.

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Deesjedees je kan nutriton kopen in de winkel dat mag je door de voeding doen. Was bij mij zelfs op aanraden van cb.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ juultje, dat had ik dus ook zien staan.
    Ze heeft terug gebeld. Ik heb als advies gekregen dat ik een kleinere speen moet pakken. Weet alleen niet of ze die bij difrax hebben.
    Als dit niet helpt dan moet ik er johannesbroodpitmeel in doen.
    Doe jij dit gewoon bij iedere fles?

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    ja iedere fles een schepje en het helpt goed. Bij Loïs kwam het echt door het neusje. En nu niet meer. Af en toe geeft ze nog een mondje terug. Maar het is echt veel beter geworden. Zit je nu op speen 1? Dan zijn er namelijk geen kleinere speentjes.

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Daar ben ik net dus ook achter gekomen. Heb de prenatal op gebeld. Die bestaan niet voor difrax. Ik moet dan op hele andere flessen over. Zie dat niet zo zitten. Heb speciaal difrax voor de krampen. Ga dan denk ik toch maar die nutriton proberen.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik kan dus geen kleinere speen hier in het dorp krijgen. Bij de apotheek adviseerde ze dus nutriton.
    Ik heb nutriton in zijn fles gedaan. Heeft er meteen langer over gedaan. Nog geen 15 minuten, maar al wel langer. Net in de box niet gespuugd. Straks eens kijken als hij weer wakker is.

Deel Deze Pagina