Hoi, Ties drinkt uit een Aventfles, speentje 1. Ik draai de fles strak dicht. Hij doet er ongeveer eeen kwartiertje over en spuugt haast niet. Ook heeft hij nauwelijks last van krampjes. Jullie hebben bijna allemaal een Difrax fles he? En ook veel last van spugen en krampjes?? Toeval?? Of misschien toch een de Avent proberen? Hier vandaag weer lekker gewandeld en de eerste 100 foto's ingeplakt. Ook vandaag weer wat leuke foto's gemaakt...
MiniM ik heb de dr brown fles en ben er zeer tevreden over, in het begin een avent fles gehad maar ging veel te snel. Loïs spuugt trouwens al vanaf haar geboorte door haar neus dus denk niet dat het aan haar fles ligt. Met nutriton gaat het heel goed. Het zal gewoon per baby verschillend zijn. Mooie foto's weer!
Hey meiden!! Zullen we kiezen voor Breda dan? En wat willen jullie doen? Gewoon ergens gezellig iets drinken? Of willen jullie lunchen? Zeg t maar En wanneer? Ik geloof dat er wat voorkeur is voor de weekenden toch?? Xx
@ mimim, Lars spuugde al in het ziekenhuis toen hij nog aan de sonde lag. Ligt dus niet aan de fles. En krampjes beeft hij niet meer. Mooie foto's weer. @ afspreken, ik wil nog even wachten. Lars kan nog niet zo goed tegen drukte. Als het in het weekend is neem ik hem niet mee. Blijft dan bij mijn man.
Afspreken, mijn voorkeur is wel door de weeks eigenlijk. T weekendis het sowieso druk overal in welke stad dan ook en eigenlijk wil ik t liefst de weekenden met mn gezinnetje zijn. De tijd met zn drietjes is al zo beperkt doordat papa 5 dgn werkt en pas om 18 uur thuis is. Maar als iedereen in het weekend kan, doen we dat. Maar mijn voorkeur is toch wel een door de weekse dag. Liever geen vrijdag ivm vroeg middag spits. En lunchen lijkt me leuk! Wel in een tentje met stoelen met armleuning he. Ties woog vorige week al 5250
Mijn voorkeur gaat in principe ook uit naar door de weeks.. Alleen dat is moeilijk voor Jannie hè? Wen wat wil jij??
door de weeks word voor mij in breda zowiezo niets.. moet vanuit almere komen en heb geen auto.. en volgens mij woont er niemand bij mij in de buurt... dan moet ik verste laten gaan...
Breda is geen probleem voor mij. Een door de weekse dag lijkt mij ook makkelijker. Is het ook wat minder druk overal. Liefst niet op een maandag of donderdag. Ons weekend is namelijk zondag en maandag. En donderdag heb ik vaak wat. Voor de rest vind ik alles prima en leuk. Ergens even lunchen is wel leuk toch. jannie, snap dat jij het te ver vindt vanuit Almere, is nou niet bepaald om de hoek dan. Hier vanmorgen wezen wegen, 4850 weegt ze nu. Ze zit al ruim aan het maximale wa ze mag krijgen nu, 3 flessen 150-5 wat zo 160 wordt. En 2 flessen 160-6, waarvan ik terug giet tot 170. Ben nu de voeding met Friso extra een het mengen. Maar durf nog maar 1 schep, omdat de comfort zo goed heeft gewerkt voor haar krampjes. Even kijken of dit werkt. Mevrouw vertikt het al bijna 2 dagen om overdag te slapen. De nacht gaat gelukkig prima. Maar daardoor is ze zo moe, dat ze soms helemaal overstuur is van de slaap.
@stampertje, wat een leuke foto zo tussen die kaartjes. @ juultje, werd de ontlasting van lois ook anders van structuur toen je die nutriton ging gebruiken? Sinds ik dat spul gebruik is dat bij Lars. Ben er verder heel positief over. Heeft stuk 2 nachten de eerste keer 5.5 uur geslapen. Doet nu ook 15 minuten over zijn fles. Heerlijk.
Ga je die allemaal bewaren en in een albumpje stoppen/plakken ofzo? Vraag me af of ik ook zo veel kaartjes zal krijgen haha. Wanneer lag bij jullie die kleine in de definitieve houding? Die kleine hier lag een week of 2 goed, maar is nu weer volop aan het draaien naar stuit en ook regelmatig overdwars.
Bij mij lag hij vanaf 20 weken maart zijn hoofd naar beneden. Ik dacht dat het nog geen kwaad kan dat hij nog draaid
Hoi! Wat een heerlijke dag vandaag he! Heb echt genoten van de zon! Stampertje, leuke foto! En veel kaarten zeg. Hier ook echt veel kaarten, heb ze vorige week in een album geplakt. Leuk voor later! Skya, ties draaide ook steeds. Lag pas vanaf week 34 ofzo goed. Tot eek 35 kunnen ze nog wel draaien hoor, maak je niet druk. Dees, fijn dat Lars zo goed eageert op de nutriton!
Skaya: bij mij lag Jim pas bij 39,5 week goed ingedaald hoor!! Dus alles kan..al is indalen natuurlijk wel een ander verhaal dan draaien! Xx
Wat een heerlijk weer was het gisteren zeg. Lekker was buiten kunnen drogen. Hopelijk is het vandaag ook van dat lekkere weer. Ga ik een grote ronde met hem lopen. Hier een heerlijk nachtje. Heb hem om 12 uur wakker gemaakt voor zijn fles. Heeft daarna tot half 6 geslapen. Heerlijk. Hopelijk blijft hij het zo doorzetten.
GoedemoRgen, Nou Dees, dat gaat goed he! Hier ook weer een prima nacht. Laatste fles om 23 uur. Eerste fles nu om 6.45 uur. Hoop ook op goed weer! Het lopen gaat goed hier. Steeds een stukje verder en steeds minder moe of minder 'last'. Erg fijn dus. Fijne dag allemaal!