Pink mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door miniM, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, dat komt wel goed, hier schijnt de zon al volop!

Geniet ervan damess!! Ik ga zo werken hahaha!

En bedankt voor de reacties over mn 'draaikont' :p

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames.

eerst ff proberen te reageren..
    stampertje mooie foto meis... wat een droppie!
    ligging kindje.. femke is pas met 36 weken stabiel gaan liggen (niet ingedaald, maar ze draaide ook niet meer naar stuit... maar draaide ng wel van links naar rechts)

hier eindelijk wezen fietsen.. heerlijk, al is mijn conditie nu wel erg slecht... vanmiddag weer naar school heen en weer, dus zal vandaag op de 25 kilometer komen..

donderdag bij de gyn gweest.. goed gesprek en duidelijk dat de ks echt noodzakelijk was.. ze zat nog net op de goede waardes betreft zuurstof, maar had niet veel verder kunnen dalen..

femke wilde gister om 23.30 niet drinken, dus heeft ze om 19.30 en toen pas om 4.00 een voeding gehad... hopelijk vanavond wel weer rond 23.00.. die nachtvoeding vind ik maar niets.. val nl zelf weer in slaap en werd om 5 uur wakker dat ze nog naast me lag te slapen...

ga ff wat doen in huis.. nu alleen femke thuis.. moet om 12.10 jelle weer halen..

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier net zo leuk. Lars zat me aandachtig aan te kijken toen ik tegen hem praten. En hij lachte toen 2 keer achter mekaar. Zo leuk.
    Dat moest ik even kwijt.

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey meiden!

Ik ben even aan het rondkijken voor onze meeting.. Kunnen jullie dinsdag 27 maart? Ik heb namelijk niet meer zo lang verlof dus ik dacht laten we beginnen met n datum ;) Watvoor soort lunch willen jullie? Gewoon in n brasserie? Of in een pannenkoekenhuis of iets dergelijks? Als jullie nog Zin hebben hoor ;)

Dees&
    Jannie: jammer dat jullie niet mee kunnen :(

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vind het ook jammer stampertje... als ik een auto had gehad was het ook niet zo'n probleem gehad.. maar helaas...

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ben bang dat het nog niet gaan lukken met lars. Hij is zo nieuwsgierig dat hij dan niet slaapt. Dan is hij 's avonds niet te genieten. De volgende keer ga ik zeker mee.

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hallo Dames,

Hier weer terug van een weekendje weg. Helaas niet zo'n succes. Loïs heeft zich uitstekend vermaakt alleen in ha/heb buikgriep. Dus veel op de wc gezeten. Beetje jammer :(.

Mooie foto stampertje. Hier ook heel veel kaartjes gekregen. Ik moet ze nog allemaal inplakken dus wordt een werkje. De 27ste kan ik helaas niet. Wellicht een andere datum en zo niet dan sluit ik me de volgende keer aan.

Deesjedees de ontlasting van Loïs werd met die nutriton wat dikker. Maar ik lees dat Lars het heel goed doet. Fijn!

Jannie lekker dat je weer kunt fietsen. En je normale ritme weer een beetje kunt oppakken.

Met Loïs gaat het erg goed. Ze heeft in het weekend voor het eerst gezwommen. En vond het super leuk! Verder slaapt ze weer goed en is ze heel vrolijk. Met mij door de griep wat minder. Ik heb vorige week weer mijn hb laten prikken maar het stijgt echt heel langzaam. Nu dus 5 dagen nauwelijks iets gegeten en dan ga je toch weer hard achteruit qua conditie en dergelijke. Maar ook dat gaat weer goedkomen :).

Fijne dag allemaal.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dees, heerlijk he die lachjes!

Juul, fijn dat het zo goed gaat!

Stampertje, voor mij zou een weekje later beter uitkomen. Is dat ook een optie?

9. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Jahoor, dat kan ook. Juul kan jij dan ook? En wat willen jullie qua soort lunch?

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Lunch maakt me niet zoveel uit. Iets met stoelen met armleuning;)
    Of een lekkere bank.
    Kun je daar iets mee??

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @juultje, voel je je al wat beter?

@minim, de lachjes zijn geweldig. Hij moet wel goed wakker zijn anders heeft hij er geen zin in.

vanmorgen naar het bureau geweest om te wegen. Lars weegt nu 4620 gram. ik ga nu proberen om hem 5 voedingen op een dag te geven in over;eg met het bureau.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dees, Hoe gaat t met de voedingen?

Hier; vanmorgen was ik om7.30 uur wakker, ties nog in dromeland! Om 8 uur toch maar wakker gemaakt voor zn flesje. Laatste fles om 23.30 uur gehad.

Meeting; gaat het door? 3 april?

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    #313 miniM, 17 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
    Meeting 3 april high tea, kosten 20 euro
    Aub aan stampertje je mail doorgeven

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Gevonden.....

Sorry dames wist niet eens van het bestaan. Nu een abbo hierop want heb idd niet zo veel aansluiting in het anderen topic.

Meeting. Moet ik nog eve over denken.
    Hoe laat hebben jullie afgesproken?

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje las dat je was gaan zwemmen? In het zwembad? Durfde je dat al aan? ( ik kreeg het advies van een vriendin die zwemjuf is om pas na de dktp prik ta gaan zwemmen. Polio is namelijk water overdraagbaar. En mensen die niet in nederland zijn geboren zijn niet ingeent en kunnen drager zijn)

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meeting ik heb een andere afspraak staan maar kijk of ik die kan afzeggen. Ik laat het zo snel mogelijk weten.

Deesjedees ik voel me weer wat beter gelukkig. Het schijnt te heersen.

Vaddie wat het zwemmen betreft ik heb overleg met CB arts en kon volgens haar gewoon.

Vandaag naar het ziekenhuis met Loïs om te kijken of ze heupdysplasie heeft. Meer om het uit te sluiten eigenlijk. Het komt namelijk veel in onze familie voor. Mijn broertje en zusje hebben lang in een spreidbroekje gezeten.

En donderdag voor de inentingen naar het CB. Iemand tips daarvoor?

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @minim, lars moet erg aan 5 voedingen wennen. Hij komt overdag na 3 a 3,5 uur. Kan het dan nog wel rekken tot 4 uur met zijn tut. 's Nachts slaapt hij 5 uur achter mekaar. Kan ik ook lekker slapen.
    Gisteren en vannacht was het een ander verhaal. Kwam 2 keer al na 2,5 uur na zijn voeding voor de volgende voeding. Vanacht er 3 keer voor hem uit gemoeten. Dat is dus normaal nooit. Meestal is het voeding geven en dan weer terug zijn bed in.

Wat lekker dat ties al zo lang slaapt zeg. Gaat lars hier vast ook vanzelf doen.

@ juultje, ja het heerst de griep. Ik heb het een tijdje geleden ook gehad. En dat is nu helemaal niks met zo'n kleintje. Had toen zo'n medelijden met hem. Hij werd telkens in de box gelegd als ik naar de wc moest rennen.
    Ging het goed met zwemmen moet lois? Lars krijgt donderdag zijn eerste spuiten, daarna wil ik ook met hem gaan.

@ vaddie, ik heb het aan de kinderarts gevraagd wanneer ik met lars mocht gaan zwemmen. Vanwege zijn vroeg geboorte was het raadzaam om na zijn spuiten te gaan zwemmen. Anders maakte het niet zoveel uit.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    deesje, balen dat je er vanacht zo vaak uit moest meis..

juultje, hier dubbel de griep gehad.. 1x alleen koorts en de andere x de buikgriep.. de oudste heeft ook de buikgriep gehad, mijn man ook beide en de middelste alleen die met koorts..
    hopelijk zijn we er nu vanaf...

zwemmen... deed ik met de oudste met 7 weken..babyzwemmen... nu nog niet geweest..

juultje, wat vroeg om nu al voor een echo te gaan.. doen ze toch meestal pas met 3 maanden? ben met de jongens toen ook geweest en moet met femke ook.. er zit wel verschil tussen beide beentjes, dus ben er een beetje bang voor deze keer...

prikjes hoef ik pas einde van de maand voor.. heb weinig tips.. zou die dag niet teveel plannen en lekker rustig aan doen.. kinderen reageren hier heel verschillend op nl... die van mij sliepen alleen maar meer...

hier de kids lekker op school.. was wel koud op de fiets, maar vind het heerlijk om weer te bewegen...
    zo maar ff wat doen in huis.. heb nu mijn handen ff vrij...

19. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Juul: suc6 vandaag!!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0