Pink mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door miniM, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier een prima nacht gehad. Hij jengelde om 3:45 een klein beetje. Niet hiervoor er uit gehoeven. Om 5 uur melde hij zich weer. Tutje in zijn mondje gedaan. Heeft daarna tot half 7 geslapen. Heerlijk. Zulke wil ik er wel meer.

@ prikjes, hier viel het op zich wel mee. Lars moest wel heel hard huilen. Maar daarna bij mij was het goed. Heeft nu wel dat hij bij mij wil zijn. Ligt nu in de draagzak tegen me aan. Hoef hem echt niet in bed te leggen. Dan begint hij hard te huilen. Dus vandaag maar niet zo'n productieve dag.

Hoe zijn de prikjes bij jullie kids gegaan?

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jannie hoe is het met Femke.

Wen hoe lang heeft Floor last gehad van de prikjes?

Minim hoe gingen de inentingen bij Ties?

Deesjedees fijn zo'n lange nacht.

Hier vandaag even drama. Vanacht kwam ze vaak. En telkens maar kleine beetjes drinken. Terwijl ze normaal doorslaapt. En de hele ochtend gehuild. Niets voor haar. Nu net de prikjes gehaald. En ze moest even heel jhard huilen. Nu ligt ze lekker in de wieg te slapen. Heb wel voor de zekerheid paracetamol zetpilletjes gehaald maar hopelijk hoef ik ze niet te gebruiken.

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoe was t allemaal met de prikjes??

Juul: Ben jij bij de meeting aanwezig?

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    De prikjes... Ik vond t verschrikkelijk... Maar onze bikkel huilde maar heel eventjes! Ikke kei trots natuurlijk.
    Vanavond wel koorts gekregen, en zetpilletje gegeven. Vannacht leg ik hemin t campingbedje naast me. Voelttoch fijne dan alleen in zn slaapkamer.

Juul en Dees, bj jullie nog koorts?

Stampertje, wanneer moet Jim?

5. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Jim heeft z'n eerste prikjes al 1.5 week geleden gehad! Nu moet hij 11 april weer. Wanneer is ties z'n volgende marteling gepland? ;)

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, lars heeft 38,5 graden koorts gehad. Heb hem niks gegeven. Heeft in zijn romper in bed gelegen. Wilde 's middags ook alleen maar bij mij zijn. 's Avonds wel in zijn bed gelegen. Heeft prima geslapen. Vanmorgen was de koorts weer weg.

@ hier, vanmorgen een hele gezellige lars. Hij kletste flink en lachte veel. Hopelijk is dit vanavond ook nog. Kan zijn papa het ook zien. Ik vind het nu zo leuk worden.
    Volgende prikken zijn 19 april.

@ stampertje, jij was toch weesten baby zwemmen? Heb je met een les mee gedaan? Hoe ging dit? En wat doen ze allemaal? Ik zit er aan te denken om met lars binnenkort ook eens te gaan kijken.

@ juultje, komt misschien het volgende sprongetje eraan? Gelezen in het boek van oei ik groei dat ze voor hun sprongetje huilerig kunnen zijn.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    24 april... Eigenlijk een weekje eerder maar dan zijn we op vakantie!

Tis is vannacht een aantal keren wakker geweest. Heb hem om 4 uur 60 cc gegeven omdat hij zijn fles van 19 en 23 uur maar half leeg dronk. Ook anmorgen wilde hij maar een halve fles... Temp was 37.6

Nu zijn volgende fles en dat gaat tot nu toe goed

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    24 april moet Kira ook weer voor de volgende prikken. Is ook mijn eerste werkdag dus mijn man gaat dan met haar naar het cb.

9. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Wat is t rustig hier?! ;)

Ja t babyzwemmen was erg leuk! Ze doen wat oefeningen en zorgen ervoor dat ze stap vOor stap leren weerbaar te zijn in t water!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zal binnenkort ook eens gaan informeren wat het hier kost in de omgeving. Moet eerst uitzoeken hoe ik naar het zwembad kom. Zwembad in ons dorp word opnieuw gebouwd en moet dus naar een ander dorp.

En iedereen al mooi bruin geworden?

Hoe beschermen jullie je kleine tegen de zon?

Heb zonnenbrand gehaald maar merk dat ze die zon in haar gezicht erg vervelend vind. Vertik het om met een parasolletje te lopen (sorry vind ik zo stom) dus hang er een handdoek voor. Maar ja, dan kan ze weer niet kijken in de wandelwagen.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, ik ga denk ik woensdag ochtend eens proberen met Lars. Eens kijken wat hij er van vind.

@ vaddie, ik ga dan voor de zon lopen zeg maar. Dan komt er schaduw van mij in zijn gezichtje.
    Ik heb hem hier van de week in de wipstoel buiten gezet. Hij vond het geweldig.
    Ik vind dat die parasolletjes ook snel buigen als er een beetje wind onder komt.

@ hier, we hebben al een paar nachten waar we niet over mogen klagen. Even afkloppen natuurlijk. Vind dat langer slapen heerlijk. Hij begint na zijn fles ook steeds langer wakker te blijven. Zo leuk vind ik dat.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vaddie, eenparasolletje stom en een handdoek nie?;)

Ik liep eerst ook 'voor de zon' zodat Ties in mn schaduw lag. Best te doen voor een paar minuten maar niet als je een uur gaat wandelen.
    Ik heb nu dus wel een parasolletje gehaald en werkt hier erg goed. Gewoon een universele bij prenaal voor een tientje. Kun je op 2 plaatsen buigen.

Ik wil ook gaan babyzwemmen, maar hier een wachtlijst....dus nog even geduld.

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier ook een paraplutje besteld. Prima toch. Met een handdoek loop hè pas voor lul. En nog zielig ook, ze kan dan niks zien.

Floor doet het super hier. Ze slaapt opeens meer de laatse dagen, snap er niks van. Maar ja, ze heeft een hele tijd stuk minder geslapen. Dus ik vind het wel even lekker..:p

Snachts ook super. 22.00 laatste fles, 6.00 volgende en nu slaapt ze nog steeds.

Ze had nog wel goed last van de prikjes, savonds 39.4 op een gegeven moment en de volgende ochtend ook nog verhoging. Maar dat is allemaal weer voorbij nu gelukkig!

Hier weer druk aan de sport gegaan, weg met de overtollige kilo's!!

@Dees, fijn dat Lars nu ook lekker door gaat slapen.
    Volgens mij slapen al onze kleintjes wel door nu toch?

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hoe laat gaan jullie meeten? Ik heb die dag nog wta afspraken staan maar wellicht kan ik het ertussen plannen. Zou leuk zijn.

Loïs heeft geen koorts gehad van de prikjes maar schreeuwde wel echt van de pijn dus ik heb een zetpil gegeven. Daar knapte ze gelukkig van op.

Voor de zon heb ik een petje als we in de tuin zitten. Ik smeer haar in en ik heb een parasolletje.

Ze slaapt door maar de laatste fles komt vaak erg vroeg. Dus als nog 4 of 5 uur 's ochtends eruit.

Hier ook een wachtlijst voor het babyzwemmen.

Verder erg veel buiten geweest de laatste paar dagen. Heerlijk! Vanmiddag met de meiden van de zwangerschapscursus de baby terugkom middag. Erg leuk want we zijn maar met zijn vijven en daarna weer lekker sporten.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Man verklaart me ook voor gek met mijn handdoek maar vind het minder stom dan een parasol. Binnenkort ook even kijken voor een zonnebrilletje en petje.

Meeten is om 1300

16. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ook ik heb gewoon een parasolletje voor aan de kinderwagen hoor.. Hij hoort er zelfs bij.. Dus het is helemaal passend!
    En ik vind zoals wen al zegt eerlijk gezegd ook een handdoek een beetje voor gek staan.. Als je zelf op t strand ligt en de zon is te heet ga je toch ook niet onder n handdoek liggen? ;) Maar goed, ieder zn smaak en ieder zn eigen mening daarin!

Meeting: Heb er echt zin in ! Wordt vast heel gezellig ;) Juultje doet ook mee :D Dus zijn we met zn 8en! :) Heb de reservering al aangepast dus alles is geregeld zo!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wat Gezellig het zn 8en! Leuk!

En ja die handdoek... Je hebt nu toch ook Dooky's of zoeits? Zelfde effect als een handdoek.
    Zouden ze t alleen niet benauwd krijgen met een handdoek over de wagen? Officieel mag je de kinderwagenbak ook niet gebruiken alswieg bijvoorbeeld ivm de ventilatie erin en verhoogde kans op wiegendood.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Doe geen handdoek over de wagen. Gebruik kleine handdoek in bijna dezelfde kleur als de wagen. Anders word het volgens mij idd best warm. Heb ook wel een parasol, een witte en lichtbruine wagen dus kleurt leuk......

Meeting: heb er ook zin. Lief heeft die dag papadag en zag het menu en vroeg zich af om het mogelijk om zichzelf uit te nodigen. (NEE) hahaha. Hij brengt mij wel want eten s'avonds bij mijn ouders. (oosterhout) Hij gaat dan s'middags naar zijn tante in Dongen

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wat een verwennerij! Al 2 dgn moet ik Ties s morgens wakker maken! Wilde dat eerst niet doen maar anders komt hij in zo'n laat ritme(laatste fles dan bijv om 12 uur of later) dus toch maar wel...

Maar wat kan hij slapen! Heerlijk!

Sinds 2 dgn is hij ook over naar speen 2, want met speen 1 drinkt hij zn flessen niet meer leeg. Die gebruik ik alleen om 11 en 15 uur en soms 19 uur als hij goed wakker is.

Vanochtend komt mijn baas om te praten over mn uren. Ik zou graag een dag of ochtend thuis werken dus dat ga ik in de groep gooien...

Fijne dag allemaal!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vaddie, qua men wil mn vriend best mee maar niet qua vrouwenpraat:D

Deel Deze Pagina