@MiniM: Kira slaapt op haar zij. Gebruiken ook een zijslaper zodat ze niet om kan rollen. Hier lekker dagje gehad. Bv loopt weer op rolletjes. Meer dan voldoende melk en Kira is weer helemaal voldaan na een voeding. Helaas heeft ze op het ogenblik weer iets meer last van krampjes. Al hoe wel het niet te vergelijken met enkele weken gelukkig maar toch erg vervelend voor haar.
@ minim, ik was aan het kijken welk sprongetje het is. Ik denk die met 8 weken. De dingen die bij sprongetje van 5 werken staan doet hij al. @ vaddie Lars slaapt oom op zijn zij in zo'n zijslaper. Hij ligt daarin over afplatting van zijn hoofd. Das nu weg.
Zijslaper, kan je dat gewoon halen bij de prenatal? Hoeft niet perse op voorhand al toch? Meeting, veeel plezier damesss!!! MiniM, durf het bijna niet te vragen in je verlof, maar hoe gaat het bij jou op t werk? Ik heb vanavond overleg met hele bedrijf (120man personeel) over de komende bezuinigingen, omdat het kindaantal flink terugloopt en er verlies gedraaid word. Er wordt wel steeds nog geroepen dat wij het qua percentage nog het minst slecht hebben...
@ skaya, zijslaper hebben ze niet bij de prenatal. Wel bij babydump dacht ik. Zit hier op de woonboulevard nog een babyzaak. Die hebben het wel. Je hoeft hem niet op voorhand te hebben hoor. Kinderarts heeft het hier geadviseerd.
Tis niet bij iedere kindje nodig. Lars kreeg ook een beetje een voorkeurshouding. en het is wat je zelf fijn vind.
Meeting; jammer dat niet iedereen mee kon, maar het was erg gezellig!en ook heel leuk om die babytjes te zien. Over een paar maanden nog eens en dan met iedereen he! Skaya, je mag t vragen, mn verlof is om en mn vakantie is net begonnen Bij ons loopt t ook wel terug maar nog niet heel erg voelbaar. Er zijn wel veel wervingsacties en er word met personeel geschoven van rustige naar volle locaties. Bij mijn locatie gaat t nog steeds super! Voor jou wel gevolgen of niet?
MiniM, jaaa die periode van schuiven met personeel hebben wij ook gehad. Ook groepen worden samengevoegd op woensdag en vrijdag. Gisteren in de bijeenkomst werd bekend gemaakt dat alle contracten voor bepaalde tijd mogelijk niet verlengd gaan worden, er mogen geen vaste contracten gegeven meer worden. Ikzelf heb een vast contract gelukkig en voelde het ook niet zo, maar bij de andere mensen zit de schrik er goed in. Vrees vooral voor mn vriendinnetje die over paar maanden een vast contract MOET krijgen, wat dus niet meer gaat gebeuren.
Iemand ideeen om mijn kind aan het poepen te krijgen? Is ondertussen 5 dagen geleden en de buikkrampen worden met de dag erger. Zo zielig. Ze heeft er ondertussen echt last van. Voor de rest gaat het erg lekker hier. Afgelopen nacht heeft ze 8 uur geslapen. Dus zelf ook lekker flinke ruk kunnen slapen. En overdag is ze zo vrolijk en kletst ze wat af. Las dat Jim niet lekker is?
@ vaddie: klinkt heel raar maar n klein stukje zeep inbrengen. Dat werkt heel goed! En idd Jim is nog niet helemaal lekker.. Echt zielig!
drupje olie(zonnebloem) in haar flesje erbij doen haar ff tempen (niet gaan wroeten) extra water in het flesje erbij s6 meis.. is idd zielig!
Ah Vaddie, das sneu. Anders ff CB bellen? Stampertje, beterschap voor Jim! Hier gaat het heel goed. Ties zit eigenlijk best al in een ritme. Eet goed, is vrolijk, slaapt goed. Hopen dat dit zo blijft. Nog 2weekjes en dan moet ik weer aan het werk..... dus ik blijf nog ff lekker genieten! Jannie, ik las bij pink ladies dat Jelle morgen jarig is. Alvast gefeliciteerd!!
Na een theelepel olie eindelijk een poepluier. Ze heeft nognsteeds wel wat last maar is echt een stuk minder. Hopelijk gaat het nu beter. En met uitzondering van de krampjes gaat het hier ook erg lekker. Ze lijkt vast te houden aan het ritme van vier uur. Lekkere lange nachten. Overdag is ze lekker vrolijk en kletst er op los.
@vaddie, hier kon Floor ook zo slecht poepen. Cb gebeld, en ik mocht juist geen olie gebruiken omdat ze ook zoveel last van krampjes heeft gehad. Hier 2 x 3 à 4 ml lactuose siroop gegeven. En ze poept als de beste! @Juul, hoe is het met Lois? Weer beter. @Jannie, gefelciteerd met Jelle. Hoe oud is die nu! @stampertje, en met Jim? Hopelijk ook weer beter. Meeting, ja was leuk! Volgende keer hopelijk met de hele club! @skaya, zo leuk dat je altijd al hier mee kletst. Nog ff meid! Floor doet het super, alleen heeft ze als motto. "Slapen is voor mietjes" en ik dus iedere dag met een moppie zit wat soms bij elkaar nog geen 1,5 uur slaapt op de dag. Maar ja, verder is het heerlijk. Geniet er zo van. Vind het heel eerlijk steeds leuker worden. Kan nu echt met haar spelen en lach me rot met dr. Ben gewoon helemaal gek op me meisje! Volgende week maandag 2 x prikjes hier.
Ach Wen, ons ties is geen mietje he! Slaapt goed!! Heeft echt een ritme te pakken, ben trots! 7.30 uur fles 8.30- 10.30 slapen, 1,5 a 2 uur 11.30 fles 12.30/13 uur slaen, 1,5 a 2 uur 15.30 fles 16.30 slapen, 1a 1,5 uur 19.30 uur fles 20.15 uur slapen 23.15 fles(drinkt m lachend op) Soms alles een kwartier of half uur eerder! Werken, zijn er al weer mamas aan t werk?
Hey meiden! Jim voelt zich wel wat beter maar heeft nog erg gebroken nachten Dat terwijl hij vanaf 3 maart al nachten maakte van 8-9 uren!! Dus das ff balen maar t zal wel zijn Omdat ie zich niet lekker voelt.. Poepen: hoorde van het cb dat poepen bij bv 10 dagen mag duren :a
jelle is 3 geworden nog een jaartje genieten voor ook hij naar school gaat. bv kan heel goed verteerbaar zijn, waardoor ze soms idd 10 dagen niet hoeven te poepen! denk dat dat weinige slapen aan het geslacht ligt.. ook femke slaapt maar heel weinig overdag. en dat de nachten gebroken zijn, ook hier drama, na 2 nachten doorslapen vanacht weer pet.. weer een sprongetje misschien?? femke kan heerlijk in de box spelen en vind het ook heerlijk om op schoot naar je te kijken en te lachen.. kletsen doet ze vooral met mimiek en bewegingen.. komt nog weinig geluid uit.. hebben gister een gezellig dagje gehad.. net ff opgeruimt en vanmiddag en vanavond weer een verjaardag van een vriend. en maandag dagje bij mijn schoonouders... dus lekker druk weekend.