Pink mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door miniM, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    gebruik hier de combi cotti. Erg makkelijk omdoen en hoeft niet te knopen.
    MarietteLoomans

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey meiden!

Echt heel erg vervelend dat ik met deze '!£@*telefoon niks bij kan houden.. Heel irritant!

Ik heb ze ook allebei.. Draagdoek en draagzak.. Jim is echter maar 2 of 3 x in de draagdoek gegaan omdat t zo'n flink ventje is.. De draagzak heb ik vanaf heel vroeg gebruikt, dat gaat goed!

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik kan er niet over mee praten... Ik heb zo'n ding niet....

Skaya, hoe voel je je? De laatste loodjes!

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou hier toen ook een draagzak gekocht. De Wallaboo Sling in het grijs. Heb hem nooit gebruikt. Mevrouw was het er niet mee eens. Ze klom er nog net niet zelf uit.

Dus mocht je intresse hebben, voor een prikkie is die van jou..:D

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mama's hoe gaat het werken??? Went het al weer?

Wen, kzou bijna zeggen ik kom m halen, maar je mag m straks ook komen brengen hoor hahaha :D (maak het mezelf makkelijk hahaha) voel me niet zo mobiel op t moment. Moet nog wel ff kijken wat het precies voor ding is, als jou kleine het niks vond..
    Je moet m is intikken op google, je krijg allemaal mensen te zien met maf haar :p

MiniM, voel me over t algemeen goed!! Krijg wel steeds meer kleine irritaties waar ik soms chagerijnig van word. Pijn bij lopen, geen houding kunne vinden om in slaap te komen, sokken/schoenen aantrekken, iets van de grond rapen...kleine dingen kosten VEEL moeite...daar benk wel een beetje klaar mee :p

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nog even een vraagje van mij aan de ervaren bevallen mama's!
    Wat doen de kleintjes eigenlijk tijdens/tussen de weeen...houden die zich dan stil of zijn ze juist heel actief? Lijkt me dat ze niet lekker zullen slapen ook met dat geduw.. :p

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dat vroeg ik mij ook af? Voel je de kleine tijdens de weeën/bevalling bewegen?

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ow wen: Bedankt voor je aanbod :) maar ik denk dat ik voor een draagdoek ga die ik op 2 schouders kan dragen. Zo eentje die je kruislings moet binden of echt zo een babybjorn. Lijkt me iets lekkerder voor mn rug en schouders...

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    De kleintje voelen de weeen wel. (hun hartslag wordt niet voor niks in de gaten gehouden als je in het ziekenhuis bevalt) Ik stel het me voor als dat er iemand hard op mijn schouders zou drukken om me naar beneden te krijgen. Maar dan op het hele lichaam ofzo?
    Misschien eens aan de gyn/ vlos vragen?

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Als je thuis bevalt dan controleren ze de hartslag ook. Tenminste bij mij wel. Zo wisten we dat de hartslag van mijn meisje zich niet herstelde na een perswee.

Skaya het zijn nu echt de laatste loodjes voor jou! Op het einde kost alles zoveel moeite! Maar geniet nog maar van je buik. Straks kan je het je niet voortstellen hoe het was.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hoe'st nu met jou en de kleine kwiebje?

hier deden ze ook idd de hartslag controleren (bij de oudste 2)
    en als de hartslag zich niet snel genoeg herstelt of op de verkeerde momenten dipt gaan ze zich wel zorgen maken.. (bij femke dipte ze eerst te vroeg en vervolgens veel te diep en te lang, dus toen is er ingegrepen en achteraf maar goed ook, want als ze langer hadden gewacht had ze zuurstoftekort gehad bleek later uit testen)

Deel Deze Pagina