hier ook juultje... en moet zeggen dat ik normaal elke dag ging en nu maar 1x in de 3 dagen...dus schiet niet echt op... want als mijn darmen vol zitten drukken ze tegen de wond van mijn baarmoeder aan...ga dus elk uur naar de wc, zodat mijn blaas leeg blijft en ik regelmatig kan ontluchten (wat ook niet fijn voelt)
He meiden, hoest met jullie en de kids? Zijn ze allemaal geslaagd voor de gehoortest? En hebben jullie al een afspraak bij het cb? Hier morgen naar de inloop om te wegen. Vandaag is femke lekker wakker geweest en Heeft ze volgens mij haar regel dagje... We denken dat ze vanacht daardoor waal beter zal slapen... In de wagen slaapt ze iig beter als in de wieg... Morgen lekker druk dagje met veel visite en afspraken...
Hoi, Hier gaat t goed! Vandaag voor t eers naar buiten geweest, was fijn! Ties doet t goed, al wou hij vandaag niet echt slapen. Vanmiddag 2 uurtjes en hij slaapt nu pas sinds 20.15 uur. Dus ben beniuwd hoe hij het vannacht doet! Ties drinkt 120cc, CB zei dat hij dan wel om de 4 uur zou kunnen eten maar dat red hij overdag niet, meestal 3 of 3,5 uur en als hij nog laapt 4 uur ( vooral s nachts) Wanneer krijgen ze een beetje een ritme? Voeden jullie op vraag of al vaste tijden?
Oja en geslaagd voor de gehoortet! De 1e afspraak bij CB hebben w de 23e, en vrijdag a.s gaan we ff wegen.
Lekker he, naar buiten.... Hier femke dus ook veel wakker vandaag, ze word net wakker... Voed op verzoek.. maar feed bv, dus Dan is dat ook het fijnst...want Weet niet wat ze binnen krijgt... Alleen of ze tevreden is...
Hier gaat t ook goed hoor! En ook op aanvraag ivm borstvoeding.. Wij hebben de eerste afspraak 1 maart! En dan om 13 maart de vaccinaties, dus daarna kan ik lekker met m gaan zwemmen kijk r nu al naar uit! Jim komt qua ritme bijna altijd om de 3 uur.. Dus das best vaak, hij heeft vaak honger hihi.
vanacht ging super.. heb om 10-01-04 en 7.30 gevoed en alle keren kwam ze zelf... net terug van cb.. ze weegt precies 4800 gram... ze is helemaal goed gekeurd.. en ze heeft, net als ik dacht een ooievaarsbeet in de nek, maar die trek wssl wel weer weg... net ff heerlijk lopend naar cb geweest.. is maar een pokkestukje, maar ver zat.. door alle aangelopen sneeuw moet ik constant corrigeren en dat kost een hoop energie en kracht... voelt weer lekker beurs van onderen... bah... vandaag of morgen ff de foto's weer op de pc zetten.. kan ik weer ff spammen de foto's van facebook komen nl allemaal van mijn telefoon...
Jannie, fijn dat t goed gegaan is! Hier ook weer een prima nacht gehad. GIster was Ties veel wakker maar toch slaapt hij s nachts heel goed! Ook nu ligt hij weer in zn ledikant, doet hij ook goed en ik ben al iets minder vaak gaan kijken dan van de week Vrijdag gaan we hem wegen bij cb, ben benieuwd. Hij krijgt een steeds boller toetje dus hij is vast weer wat aangekomen
@ ritme, Lars komt ongeveer nu om de 3 uur. Heeft me vannacht 3.5 uur laten slapen. Verder weet ik eigenlijk nog niet hoe zijn ritme is. @ jannie, wat is een regeldag? @ wegen, hier heeft de kraamhulp lars vandaag gewogen. Weegt nu 2820 gram. Is dus goed aan de groei. @ cb. Ik moet met lars op 28 februari hier naar toe. Dit kan nog verzet worden omdat ik 3 maart naar de kinderarts moet met hem.
Deesjedees hoe bevalt het Lars thuis te hebben? Zeker een fijn gevoel. Hier zijn we ook geslaagd voor de hoortest en ook de hielprik is afgenomen. Wel spuugt ze veel dus we zijn aan het vogelen met de flessen. Kijken of dat verschil uit maakt. Ze drinkt daarom ook maar kleine beetjes. Dus op het moment komt ze iets vaker. Maar spugen en dan vooral door de neus is heel erg zielig. Al huilt ze niet. CB arts belde vandaag en komt donderdag de intake thuis doen. Dan wordt ze ook weer gewogen. CB arts stelde me wel gerust dat we de juiste dingen doen. Zoals niet proppen met voeding en geven wanneer ze komt. Dus dat is wel fijn! Vandaag was ik voor het eerst alleen en ik moet zeggen de dag vliegt echt om. Voor je het weet is het al avond. Dat is wel fijn!
@juultje, het is heerlijk nu lars thuis is. Kan er uren naar kijken. Hij doet het ook goed. Hier vliegt de dag ook voorbij.
Deesje, een regeldag komen ze vaker.. dit om extra borstvoeding aan te maken.. Kom vanaaf verder reageren bezoek komt eraan..
@ jannie, wist niet wat het was. Geef geen borstvoeding. Zal hier dan denk ik niet zijn. @ hier, Lars krijgt eigenlijk nog 7 voedingen per dag. Hier dacht hij vannacht anders over. Liet zich om 1:30 al horen. Heb het nog kunnen rekken tot 2:30. Daarna maar fles gegeven. Heeft toen lekker door geslapen tot 6:15. Ben benieuwd tot hoela hij nu slaapt. Merk aan lars nu ook dat hij af en toe ook meer rond gaat kijken. Meestal was hij meteen vertrokken na de fles, maar nu zit hij nog wel eens met grote ogen te kijken.
Zit ff te brullen hier, heb echt een mega klote dag. Gister een toch wel pittige crematie gehad, en dat heeft er goed ingehakt. Was de eerste keer dat ik weg was van Floor, en dan gelijk zoiets. Heel raar. Ik ben gewoon ff op vandaag, vreselijk moe. Heb nog steeds heel veel last van me buik en rug sinds de bevalling. En blijkbaar ook nog van de hormonen.. Floor ligt nu gelukkig even lekker te slapen, maar was vanaf vanmorgen vroeg bijna constant aan het jengellen en huilen. En als kers op de taart donder ik net nog even van boven naar beneden van de trap. Gelukkig had ik Floor niet vast. Nou doet alles me helemaal pijn..puff... Ik hou nu al meer van mijn kleine meisje dan dat ik ooit van iemand of iets heb gedaan, en zal dr nooit meer willen en kunnen missen. Maar het opeens mama zijn, je eigen leventje opeens helemaal kwijt zijn. Alles staat op z'n kop, begrijp me niet verkeerd hoor. Zal het echt niet anders willen, maar ik vind het soms best pittig. Zo dat lucht even op, van me af schrijven.. Denk dat ze tegen een groeispurtje aanzit hier, ze slaapt zo onrustig, huilt meer, en merk dat ze net niet voldaan is na de fles. Dus geef haar vandaag maar klein beetje meer voeding. @Dees, ben zo blij voor je dat Lars lekker thuis is. Fijn hoor! @minim, hier ook gefeliciteerd hè.. en wat een knapperd!! @Juul, ik heb heel veel baat hier bij de difrax fles. Daardoor drinkt ze nu ook gelijk een stuk rustiger. Hoor ook veel goede verhalen over de dr.Brown flessen. Maar die heb ik zelf nooit gehad. Heb je al wat dikkere voeding geprobeerd anders? Hier hadden wij gister eigenlijk naar het cb gemoeten, maar door de crematie een week verzet. Nu dus maandag. Ben wel benieuwd. Ik vind dat jullie kleintjes het echt goed doen hoor, ook snachts. En dan vooral Lois.. Floor is hier de oudste maar die komt ook gerust nog om de 3 uur als ze honger heeft. Overdag nu gemiddeld 3,5. 2 x heeft ze de 5 uur aangetikt snachts, maar dat houdt ze niet vast jammer genoeg.. Overdag komt ze ook wel eens om de 4 uur, zelfs dat ik haar wakker moet maken na 4 uur. Maar het is me opgevallen dat dat alleen maar is als ze dan lekker bij iemand op de arm ligt te slapen. Het is echt een kroelkip, niet normaal..(heerlijk..) Maak me er ook nog niet druk om hoor, komt vanzelf wel dat doorslapen. Ze is nog zo klein.
heftig he wen! en lekker laten gaan hoor... hoort er echt bij! ennuh, femke heeft het echt maar 1 nacht zo goed gedaan... vanacht is ze van 2-7 weer wakker geweest.. gelukkig is tjeerd nog thuis, dus die heeft haar van 3.30-6 bij zich genomen, kon ik ff slapen... qua voeding, lekker naar je kleintje luisteren, als ze niet tevreden is idd gewoon wat meer geven hoor.. vandaag voor het eerst weer meegeweest sjoerd weg brengen.. moet proberen er weer een beetje ritme in te krijgen, want vanaf maandag moet ik het weer alleen doen.. ook de huishoudelijke dingen moet ik weer langzaam opbouwen, al baal ik ervan dat ik vanwege de wond nog niet alles mag en zuigen end. dus aan tjeerd moet vragen..
@Jannie, tanks! soms ik het zo fijn om te horen van andere dat er niks vreemds is aan je gevoel. Dat stukje herkenning, je bent altijd stiekem beetje bang dat je dan de enige bent die het zo voelt.. Dat zijn wel heftige nachten met Femke, om de 3 uur komen voor voeding is al zwaar zat. Ik ga nu merken dat ze hier snachts, ook al kan ze nog wel eens om de 3 uur komen wel vaster gaat slapen. Maar ben dan ook al 2 weken verder. Floor was in de buik snachts ook altijd heel actief, Femke ook? En qua voeding, kraamhulp heeft toen ook tegen mij gezegd. Hou met de fles wel in grote lijnen de hoeveelheid aan, maar wees niet bang hier af en toe van af te wijken. Volg je gevoel. Je heb zelf de ene dag ook meer honger dan de andere. Maak niet uit als ze eens iets laten staan, of dat je eens een keertje wat extra maak. Ik wil maandag op het cb ook even gaan overleggen wat hun er van vinden als ik naar bv 150 cc ga, ik denk namelijk dat ze dat goed op kan. En wie weet worden de tijden tussen de fles dan wat langer.
Wen, hoe is het met je dipje? Gewoon ff. Lekker janken, dat lucht op! En valt de blessure an de trap mee? Hier een drukke dag gehad. Jarig, dus toch wel wat mensen over de vloer gehad. Nu kei moe, maar Ties moet rond 12 uureten dus wacht daar toch nog maar ff op voordat ik ga slapen. Morgenmiddag kruip ik ff lekker in bed! Jannie, succes vannacht! Hopelijk weer een wat betere nacht!
Hier vanmorgen weer brullen, maar van geluk! Eergisteren zag ik het al, gister was het nog duidelijker. Maar vanmorgen werd ik onthaalt met een mega dikke glimlach... GEWELDIG!!! Geen stuipjes, maar een echte bewuste smile, en nog lang ook.. Wat een heerlijkheid!! En ze heeft ook nog eens van 22.30 tot 4 uur geslapen. Eem dikke 5 uur. Heerlijk!? Hier behoorlijk in de kreukels, blauwe plekken en helemaal beurs en stijf. Met name me rug en zij.. Andere dipje is weer helemaal over.. @mini, lekker rustig aan vandaag na zo drukke dag. Hoe lang is je vriend nog thuis? Hier zo even Floor showen op de zaak. En ff de stad ik. Mijn hulp komt zo, dus ontvlucht het huis even om vanmiddag weer in een schoon huis terug te komen!!
Ahhh Wen, wat leuk! Ik kan ook niet wachten tot hij echt lacht Balen van alle blauwe plekken enz, maar gelukkigis je dipje over. Hier deze week nog met zn drieen thuis, dus lekker van genieten!