Wen, mooie foto's! Al had ik ze al gezien Ties heeft ook een voorkeur, ook. Nog iks te zien maar hou t goed in de gaten.voeden aan 1 kant, hoofdje draaien als hij slaapt, speelgoed aan 1 kant in de box enz Jannie, fijn dat de nachten beter gaan! Wakker maken, hier pas na 6 uur. Dat heeft hij nog nooit gered. 5 uur is t maximum.
Ik dacht namelijk dat die grens op 4 uur lag voor overdag. Ivm de suikerspiegel, en omdat ze moeten leren overdag te drinken.
Jannie: geef ook bv. Ik weet dat eigenlijk niet, meestal schiet het 5 min voor voeden toe. Tip voor het lekken: lily padz! Moet je maar even googlen. Xx
Vandag voor t eerst ff weg gewwest zonder Ties. Dat was raar, maar ook wel ff fijn. Moet naar de kappet. Papa en Ties hadden t prima samen maar toch was ik blij dat ik weer thuis was. Muts he!
Minim: nee joh je bent geen muts! Is logisch hoor. Ik had dat ook van de week toen ik even snel n boodschapje ging doen!
Hier ook hoor, vreselijk vond ik het. En toen was het hierook nog eens een crematie. Was zo dubbel. Kreeg hier gister een uitnodiging binnen, 13 maart groot feest van mijn nicht die 40 wordt. Normaal zou ik denken leuk, nu dacht ik NEE!! ik wil Floor niet ergens naar toe brengen. Wil niet dat iemand anders haar op bed leg, zonder mij. Zou in staat zijn niet te gaan! En als het dan zou moeten, het liefst bij mijn eigen familie, ja die zitten dus allemaal op dat feest... Hier weer klein spookje vannacht. Ze ligt echt vaak te jammeren in haar slaap. Merk ook wel dat dan vaak krampjes zijn of een scheet die vast zit. Niet normaal trouwens hoe hard die kleintjes scheten kunnen laten. Hebben ze bij jullie ook en speentje?
Ties heeft ook een speentje. Hij gebruikt m maar soms. Meestal als hij de slaap niet kan pakken, dan fiept hij even en is hij zo vertrokken. Hij hoeft t niet als troost middel ofzo
Wen, kan je haar niet meenemen? ik nam ze altijd overal mee naar toe.. ook naar feestjes... kinderwagenbak mee en die zette ik dan in een hoekje of in een ander kamertje.. en nam dan de babyfoon mee.... zo doen we het nog steeds met de jongens... ook met trouwerijen.. vraag altijd of er een kamertje is waar ze kunne liggen.. femke heeft ook een speentje... ze heeft zoveel zuigbehoefte.. zeker als ze krampjes heeft en daar zijn mijn tepels niet op gebouwt... die zuigt ze dan kapot... stampertje, voor het lekker heb ik van die wasbare pads... was iets goedkoper en werkt ook prima... (heb ze ook wel echt nodig, want als ze aan 1 drinkt, begint de ander ook te lopen...) wen mooie foto's meis... hier straks naar een kinderverjaardag... ga ff snel zonder femke.. neem alleen sjoerd mee.. word dus plannen tussen de voedingen door... wel een goede reden om maar kort te gaan trouwens
Hier heeft Loïs ook een speentje. Inderdaad ivm zuigbehoefte. Verder heeft mevrouw weer /een 6 uur geslapen vannacht. Ik weet echt niet aan wat wij het verdiend hebben. Wel spuugt ze nog veel. Dus gister op aanraden van het CB nutriton gehaald. Dat maakt de voeding dikker. Ik ben erg benieuwd. Wen helpen de soda-badjes al? Minim ik kan me voorstellen dat je niet te lang weg wil van Ties. Ik vind het ook moeilijk. Denk dat dat natuurlijk is.
Hier Lars ook een speentj. Dit heeft hij ook echt nodig. Word wel eens wakker eerder dan dat het tijd is voor zijn fles. Kan hem dan nog tevreden houden met zijn speentje. Ook als zijn fles te snel leeg is wil hij zijn speentje nob.v. Hier gelukkig nog geen feestje waar hij niet mee kan. Zou er echt nog niet aan moeten denken om hem niet mee te nemen.
Waaaaa jim heeft van 22.30 tot 4.30 geslapen!!! Goed he? Hoop dat hij dat volhoudt! ik heb weer een foto toegevoegd. misschien leuk om van alle kindjes een foto weg te zetten? Ben wel benieuwd naar jullie foto's! xx
wow, mooi mannetje meis! hier staan alle foto's nog op het toestel.. en tjeerd is weer werken en moet vanavond ook weer weg en morgen zit meneer in brussel en krijgen we 's avonds ook weer visite (van zijn baas) dus helaas geen tijd om het op de pc te zetten... alle foto'ss die ik heb staan op facebook en komen van mijn telefoon.. vandaag wel lekker verwent door mijn schoonmoeder.. die haalt en brengt sjoerd van school.. en jelle was het weekend ziek, dus die gaat vandaag nog niet naar de psz.. hoef er dus alleen maar uit voor mijn b12 spuit...
Leuke foto stampertje! Wie van jullie geeft ook FV? En hoeveel krijgt jullie kindje? Ties krijgt al 1,5 week 120cc maar hij is er niet meer tevreden mee. Net overleg gehad met CB en gaan hem nu 10 of 20 cc meer water geven, scheppen voeding blijft gelijk. En als dat niet helpt gaat water+ voeding omhoog met 10 of 20 cc.
Ik geef ook FV en Loïs krijgt nu 90 cc. Hopelijk werkt het water miniM. De kraamzorg gaf ons de formule gewicht kindje * 150 / het aantal voedingen. Wellicht al bekend bij jou. Het is zielig als ze nog honger hebben.
ik geef nu bv, maar bij sjoerd heb ik ook bv gegeven. wij merkte dat als sjoerd te snel dronk hij ook niet tevreden was... hebben toen een andere speen gebruikt en toen ging het beter.. dronk ipv in 5 min zijn fles leeg, zijn fles in 20 minuten leeg, waardoor hij veel meer voldaan was.. die formule kende ik ook, maar is eenr ichtlijn.. als een kindje er niet tevreden op is idd eerst met meer water proberen en anders idd een schepje extra.. hier onverwachts vanochtend en vanmiddag visite gehad.. nu wachten tot sjoerd uit school komt.. eten maken en dan op tjeerd wachten.. erg raar ineens hoor.. een hele dag alleen met 2 kids.. al vind ik het ook wel ff lekker... gewoon weer een beetje meer mijn eigen ding doen.. al mag ik nog niet veel.. maar toch.. gelukkig de sneeuw zo goed als weg.. kunnen we eindelijk weer fatsoenlijk buiten lopen...
Ff mijn trots delen! Ties had gister de fles om 22.15 uur en daarna pas om 5.15 uur. Ik heb hem toen zelf wakker gemaakt. Leek me toch t beste na 7 uur slaap. Daarna sliephij lekker verder en werdom 8 uur wakker
Knapperd die Ties!!! We hadden hier een zelfde soort situatie. 22.00 uur 's avonds en 4.30 in de ochtend. Daarna 08.00 uur. Zijn toch best lange nachten....
wat heerlijk he meiden.. hier kwam femke om 22.00 en om 3.00 en toen om 6.15 maar moest er toch om 6.30 uit... vandaag sjoerd naar school gebracht.. waren netjes op tijd... vanmiddag gaat tie bij een vriendinnetje spelen, dus ga vanmiddag lekker slapen als jelle ook in bed ligt..