Jannie, wat een ontzettend schatje zeg!!! Moet wel ook even zeggen dat ik je kinderwagen echt super vrolijk vind!! Leuk die kleuren!!!
Die kinderwagen was het model van 2006.. was ook alleen toen te koop.. ben er ook erg blij mee moet ik zeggen.. heb hem helemaal compleet.. heb alleen de voetenzak van de maxicosi niet... zo, net lekker aan de wandel geweest, cakejes staan in de oven.. nu ff eten en dan lekker ff mijn bedje in... de oudste kan lekker op zijn kamer spelen en de jongste 2 gaan ook lekker slapen...
@ jannie, wat een schatje zeg. @ hier, net lekker naar buiten geweest. Nog wat gewinkeld. Zo na de voeding van 4 uur toch nog maar even plat. Heb het idee dat de wallen op mijn voeten hangen. Wat voel ik me moe zeg. Verder gaat het best goed met onze kleine man. Hij komt alleen steeds eerder met zijn voeding. Krampjes zijn gelukkig al heel wat minder.
Jannie, wat een leuke foto's! Hier alles zn gangetje. Vanmiddag een afspraak bij de cb-arts. Ben benieuwd hoe groot Ties nu is. Zn voeding voor hongerige babys begint zn vruchten af te werpen. Hij komt nu al 3 dagen om de 4 uur ipv elke 3 uur. Dus dat is fijn! Fijne dag allemaal!
spannend weer CB meis.. ben idd benieuwd hoe die kleintjes het allemaal doen.. en wat heerlijk dat Ties nu wat minder vaak komt... merk je ook dat hij na zijn voeding meer tevreden is?? hier heeft femke vanacht weer 6 uur doorgeslapen.. heerlijk!
*even inbreken hoor* Jannie1980 wat een mooi kindje zeg en op je uitgerekende datum bevallen?? Ik was ook eigenlijk op 24 januari uitgerekend maar ze kwam 3 weken eerder.. Mooi meisje hoor. Minim hoe is het met jou meid.. *breek weer uit* Sorrie dat ik ff kwam kijken. Liefs Yvonne
Leuk Jannie al die foto´s van Femke. Wat een schatje. Zo leuk om foto´s van jullie kleintjes te zien. Krijg daar nooit genoeg van. Stampertje, hoe is het met je regeldagen? Weer beetje rust in de tent? Dees, vreselijk he die moeheid. Dacht dat het bijna niet erger kon soms tijdens de zwschap. Maar nu.. puff.. Leef hier ook bijna op dextro's en koffie.. Fijn dat het beter gaat met Lars zijn krampjes. Hier zit ik er ook weer aan te denken de voeding iets te verghogen. Ze is nu vaak ook niet meer tevreden na een fles. Gaat ze echt brullen maak ik wat bij, maar ik merk gewoon dat 130 vaak te weinig is nu. Hoe is het met jou verder lichamelijk, nog veel last van klachten? Juul, alles goed bij jullie? Buddy, veel plezier vanmiddag op het cb. Hoor het wel!! Afgelopen week heb ik heel wat te stellen gehad met Floor. Maar sinds 2 dagen gaat het super goed. Ze heeft een mega sprong gemaakt opeens. Ze kan opeens zoveel meer, ik zie het gewoon gebeuren. Zo leuk om te zien. Heb het oei ik groei boek, en alles klopte precies. Heel fijn om dat zo te lezen, en dan bevestiging te krijgen van alles wat er gebeurd. Dat het heel normaal is, en waarom. Ze lacht nu veel meer, gaat steeds meer geluidjes naar je maken als je zit te kletsen met haar. Gaat bewust slaan naar dingen. En merk dat ze nu ook echt ligt te genieten van de knuffels en speelgoed. En echt de uitvinding van de eeuw, de Puckababy!!!! GEWELDIG!! Ze sliep zo slecht Floor, en als ze overdag sliep wilde ze dat bijna alleen maar bij mij op de arm ingewikkeld in een dekentje. Of als ze dan sliep, mepte ze zichzelf wakker met d'r armen. Totdat ik dit ding tegenkwam. Heb even nagevraagd bij de cb, en die waren er ook erg over te spreken. Gelijk wezen halen, en ze slaapt als een roosje. Ze slaapt veel langer, vaster en rustiger. Soms duurt het nog wel even voordat ze slaapt, maar dan blijf ik er even bij. Ze tuft ook steeds die speen uit!! Beetje wiegen, en binnen notime is ze weg. Snachts maakt ze nu eigenlijk steeds een ruk van 6 uur, en dan nog 2 x een goede 3 uur. Nu ligt ze weer heerlijk te slapen naast me in de reiswieg, het ziet er beetje zielig uit helemaal in zo ingepakt, maar ze vindt het heerlijk!! Hebben ze bij jullie ook standaard een huiluurtje, merk dat het hier eigenlijk steeds zo tussen half 7 tot half 8 is. Bijna niet te troosten, kan niks goed doen. Gewoon alleen maar huilen, en jammeren en dan opeens is het over. Hier nog wat foto's van me lieve mooie meid. Op de bank met een lekkere knuffel, en lekker tukkie doen bij mij op schoot!
@Skaya, nog ff meid!! Spannend hoor. Haak maar lekker in als die kleine er is. Dan zijn wij al doorgewinterde moeders, en hebben we alle tips die je maar nodig kan hebben voor je klaar hier.. Lekker stukje wandelen!!
wat een heerlijk grietje!! hier ook regelmatig een huiluurtje... en meestal rond etenstijd... (als ik dus wil eten) ik heb de tricotslan (zo'n wikkeldoek) en dat vind ze heerlijk.. moet zo naar school en dan is de wagen te groot voor een overvolle bus.. en in de tricot ligt ze heerlijk te slapen.. las op internet dat rond 3a4 weken ze hun eerste regeldaagjes hebben... iig wat BV betreft.. mijn oei ik groei boek ligt ergens op zolder.. kon ik niet zo snel vinden... heerlijk he.. als ze ineens zoveel meer kunnen... femke ligt echt te kijken naar haar knuffel (knalgeel) en begint met de dag meer te kletsen.. helaas ook hier nog geen goede controle over de handjes, waardoor ze haar duimpje er nog niet altijd in krijgt (vind ze fijner als de speen.,.. helaas vind mama de speen een beter idee) ik ben weg.. naar de kunstmarkt op school.. mooie kunstwerken van de kids kopen...
ohh, ben helemaal trots op mijn kleine diva,, gister om 23.30 de laatste voeding en daarna pas om 7.15.. werd gewoon wakker van de wekker (en zij wssl ook) sjoerd zit alweer op school.. nu ff de was en vaat doen en dan richting de kinderkliniek voor nacontrole voor femke.. oja, volgens mij heeft tjeerd de foto's van de doop erop gezet.. ff het mooie jurkje spammen... heeft mijn moeder gemaakt voor mijn doop.. al mijn broertjes en zusjes zijn erin gedoopt en ook onze jongens en mijn neefje...
Hele mooie foto's Jannie! Wen jij ook al zulke mooie foto's. Zit Floor nu al echt zelf??? Dinsdag naar het CB geweest en ze doet het fantastisch (niet mijn woorden). Toch best wel trots dan. Ze is alleen veel wakker. Niet jengelen of zo. Maar kijkt met haar grote blauwe ogen om zich heen. Je merkt echt dat ze ouder wordt en zich begint te vervelen soms. Erg leuk om te zien. Vannacht heeft ze weer bijna 8 uur geslapen. Het is een hele tevreden baby. Verder is ze vandaag 4 weken oud! Over twee weken gaan we een weekend weg. Ben benieuwd hoe dat gaat. Het stond gepland en we wisten niet zeker of we mee zouden gaan maar aangezien ze het zo goed doet proberen we het gewoon. Inbakeren hier wellicht ook een goed idee. Ze maait vlak voordat ze gaat slapen zo met haar armen dat ik het idee heb dat ze zichzelf in de weg zit. Heb haar al handschoentjes aangetrokken ivm krabben van zichzelf. MiniM hoe was het bij het CB? Deesje hoe gaat het met Lars? Voeding: ik doe het echt op gevoel. Ik let er tuurlijk wel op dat ze niet veel te veel krijgt. Maar ik laat haar echt niet met honger krijsen. Ik merk ook de ene dag wat meer en de andere dag wat minder. Zo gaat het bij jezelf ook.
Femke is weer goedgekeurd door de kinderarts.. ze weegt nu 5155 gr en is 57 cm lang.. juultje, lekker hoor een weekendje weg... zeker doen als het zo goed gaat.. en wat slaapt jou meid ook al lekker door zeg.. hier huilt femke als ze wakker is, tenzij ze op schoot zit, dus ben blij dat ze redelijk veel slaapt.. ga nog ff wat doen in huis voor de oudtse weer word thuisgebracht.. hij heeft op vrijdag maar een half dagje en volgende week vakantie...
Jannie, mooie foto's! Juul, hie was ook alles goed bij cb. Ties weegt inmiddels 4980 gram en is 59,5 cm. Hij zit boven aan de curve, hij wordt een grote jongen!
oei, wat is ties lang!!! en ik vond femke al zo groot.... zijn jullie zelf lang?? ik ben nl maar 1.62 en tjeerd nog geen 1.80 (weet niet precies hoe lang)
@Juul, Wat fijn dat Lois zo slaapt zeg, en vooral dat alles goed was bij het cb. Hier dus ook die zwaai armen en daardoor slecht slapen. Nou het is echt een uitkomst hier de puckababy. Ze vindt het heerlijk, en slaapt zo rustig. Ja ze blijft indd gewoon zitten, geen uur lang ofzo. Maar ze valt bijna nooit om. Moet ook zeggen dat ze echt mega sterk is. Volgens het cb liep ze ook ver voor met haar kracht. En lekker weekendje weg. Gewoon doen hoor, heerlijk! zit er mooi uit Jannie, en ook hele leuke foto van jullie allemaal samen. En wat fijn dat ze weer zo goed heeft geslapen! Ze zal wel even raar hebben opgekeken, toen je wakker werd van de wekker... Hier heeft ze ook goed geslapen, 22.30 laatste fles en om 6.15 de volgende. Dat is een record voor deze dame. Net even wezen wegen, ze weegt nu 4570. En ik ga de flessen nu ophogen naar 150. Als ik goed uitkom met de laatste fles krijgt ze er nu nog maar 5.
floor doet het dus ook al zo goed en wat heerlijk nog maar 5 flessen... zal een hoop rust geven! heb er hier al 4 voedingen opzitten... de ene keer moet ik haar wakker maken (na 4 uur doe ik dat, want weet dat ze de voedingen anders toch wel gaat inhalen en dan met name in de nacht) en de andere keer wil ze na een uur weer... met een beetje mazzel krijgt ze er nog maar 4... maar goed, dat weet je met femke nooit en stiekem vind ik het ook wel heerlijk... is zo intiem.. en ff verplicht niets doen
Ik ben zelf 1.76 en Marcel 1.87. Dus we zijn redelijk lang ja. Bij de geboorte was Ties al 55 cm. Zwaai armen, hier ook! Sinds vandaag een inbakerslaapzakje van Pacco in gebruik. En wat een verschil. Niet mopperen, maar gewoon lekker slapen. Al ik Ties in bed leg is hij zo vertrokken. Ik durf er nog niet 100% over te roepen, maar t gaat vandaag kei goed! Ben benieuwd wat de nacht ons brengt.
@ jannie, wat een schattige foto's zeg. Ben jaloers op je kwa slapen 's nachts. Hier max 's nachts 4 uur. @ juultje, wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid. @ minim, wat is jullie kleine knul lang zeg. @ hier, merk aan jullie verhalen dat lars echt te vroeg geboren is. Hij is nog niet zo vaak wakker. Heel af en toe een half uurtje max na de voeding. Vanavond is het echt een kriem met hem. We hebben vandaag 2 verjaardagen gehad en daar is hij denk ik helemaal van slag van. Hij huilde daar straks voor de voeding echt heel hard en lang. Hij vergat zelfs adem te halen. Heb hem in zijn gezicht geblazen en toen haalde hij weer adem. Toch wel eng zeg. Kreeg hem echt met geen mogelijkheid stil. Wilde zelfs in het begin zijn fles niet. Heeft er nu ook maar de helft van op. Hij zal dan wel een stuk eerder komen denk ik nu.