Ahh om knettergek van te worden, het is alsof die auto's door mijn woonkamer rijden Gelukkig nog maar 18 rondes te gaan..
Tis dat ik niet "uit een ei" kom...anders zou ik denken dat jullie het over eten hadden...gheheh Hier wordt er dus niks op vier wielen gevolgd!
Oh ik vind het echt balen dat het voorbij is. Maar goed... ik ben dan ook een echte fan. Dus mijn mannetje heeft geluk. Hij kan altijd lekker kijken (alhoewel ik geloof ik fanatieker ben dan hij). Ben wel blij dat dit laatste seizoen met Schumi voorbij is. In ieder geval heeft ie niet gewonnen
Hier ook zo! Mijn man wilde voetbal kijken tussendoor. #-o Wat n verdriet, mn jeugdidool (en nu nog eigenlijk) heeft niet gewonnen... En nu nooit meer ook! *snik*
Haha ik belde net mijn moeder en leek wel alsof ze naast de baan zat... Maar nee, mijn vader was aan het kijken
haha hier ook, vanmiddag (vooral ik ) gekeken naar Feyenoord - Ajax en vanavond (hij) gekeken naar F1
Nou, ik vind het jammer dat het seizoen weer voorbij is hoor Ben echt wel een fan, want heb geen race gemist Nee, ook de races vroeg in de ochtend niet! Well done Alonso!
Helemaal mee eens, geweldig om te zien.. Wij kijken ook elke wedstrijd! (teminste ik kijk altijd, vriend valt meestal na 5 rondjes al in slaap ) Jammer dat we nu weer ff een tijdje zonder moeten! Well done Renault !
Ik heb ook zo'n freak in huis.....zucht.... Eerst was het nog om de week, maar tegenwoordig is er nog een soort formule 1 (maar dan anders) bij gekomen, vreselijk! (A1 ofzo..)
haha.. hier is het ook zo hoor.. 4 wielen, 2 wielen.. Ik ben blij dat schumacher stopt, ik ben er nooit fan van geweest. Geef mij maar GP Motoraces.. Rossi is het helemaal ..haha