kwakkelen: netelroos en andere medische zooi

Discussie in 'De lounge' gestart door molletje81, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben nog nooit zo vaak bij de dokter geweest als sinds na de bevalling... Eerst kreeg ik uitvalsverschijnselen in mijn hand en mond, bleek hyperventilatie:$. Toen een infectie en nu heb ik netelroos. Raar lichaam zeg. Ik voel me echt een mietje. Ik ben helemaal geen zeur en houd er echt niet van om naar de dokter te gaan. De laatste keer voor mijn zwangerschap was zeker 3 jaar geleden. Wie heeft tips tegen de jeuk en de grote rode bulten op mijn hele lijf? Medicijnen helpen vooralsnog niet.

Groetjes, een krabbelaar

2. Tink

Tink Niet meer actief

Ik heb geen tips voor je (behalve de HA nog eens bellen of er andere medicijnen zijn). Maar ik weet wel nog goed dat ik na een bevalling ook eens zo heb lopen tobben met van alles achter elkaar. Ik zat vaker bij de HA dan in de 5 jaar daarvoor bij elkaar, denk ik. Heb het er maar op gegooid dat de weerstand tijdelijk nog even wat minder is in een zwangerschap en nadat je bevallen bent...

3. Tink

Tink Niet meer actief

P.S. je bent dus geen mietje, dit gebeurt nou eenmaal soms ;)

4. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    bedankt voor de opbeurende reactie! Lief van je

5. molletje81

10 aug 2009
    45
    0
    0
    straks naar de dermatoloog. Toch maar goed dat ik naar de huisarts ben geweest...

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb hier ook iets medisch... heeeeel erg vervelend! vaginale infecite candida virus... oorzaak: wassen met zeep, weinig weerstand of vruchtbare periode of zwangerschap! bij mij 3/3!!

en jeukt en brand verschrikkkkkelijkkk!! hoop dat het snel over is grrr

Deel Deze Pagina