Pff gisteren 2 x zeiknat geregent!!! Dacht steeds van: nu is het droog en ja hoor zat op de fiets en REGENEN!!!!! Niet normaal meer. En wat denk je: SNOT VERKOUDEN Ik ben vannacht al een paar x uit bed geweest, voel me gewoon ziekjes bah... Komt natuurlijk niet van 1 dag, maar het zegt wel wat van dit ongure weer doeii
hihihihi maar ziek word je nooit door het weer.. altijd door bacsillen (hoe schrijf je dat?? ) Hopelijk voel je je snel weer lekker... is niet fijn een verstopte neus. groetjes Natas
Ik heb ook vreselijk last van hooikoorts, dus dacht dat het nog steeds hooikoorts was maar helaas..... Nu ik me er ook nog eens rot bij/door voel en keelpijn heb weet ik genoeg pfff Jij ooksterkte met je verstopte neus, zeer irritant!! doei
Verschrikkelijk hé? Ik begon ook al meteen te snotteren toen het weer omsloeg. Raar land :x , worden we eerst verwend met prachtig weer en nu is het ineens weer koud!
bacillen inderdaad ik denk dat veel mensen het te pakken krijgen met dit weer hoe kan het ook anders ikzelf loop ook te snotteren, heb het koud dan weer warm snotter de snotter
zeer irritant ja... ik ging gister ook ff naar buiten... moesten toch wat boodschapjes gedaan worden... echt nog geen seconde stond ik buiten en het begon... ik was ZO kwaad..!!! nu dus verkouden... ( had slippers aan... mn schoenen pas ik niet meer) maar idd wat iemand al zei: eerst van dat heeeeerlijke weer.. en nu dit.. en zo volgens het weer te zien..blijft dit tot zeker woensdag nog zo
ja... iedereen keek me ook echt aan...ik schaamde me rot... maar mn schoenen knellllen... mn voeten zijn echt abnormaal dik van het vocht... hahahaha eigenlijk wel grappig..
HAHAHAHAHA.... had ik eigenlijk wel moeten doen... dan hadden mensen me niet herkent.. was ik incognito ... en ik kan ook geen jas meer aan.. heb een colbertje aan hahaha !!!! lekker warm.. tis echt weer tijd voor wat warmte